Gå til innhold

Trekassa mi - Kommentartråd - Vannkjøling it is!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den hunden ligner på min :)

:wee:

 

Hei.

 

kjempefint kabinett. du hadde noen morsomme løsninger som for eksempel power knapp løsningen, gleder meg til å se det neste prosjektet du lager, det blir nok ikke så lenge til kan jeg tenke meg...

Det får vi se på, det skjer så mye annet for tiden at det spørs om det blir noe nytt prosjekt med det første. Det blir nok heller litt flere utbedringer og finesser på denne tenker jeg. ;)

 

Og er det noen som vet hvordan jeg plukker av chipsetkjøleren?? :hmm:

Med litt varme ;)

Jaha?

 

-----------------------------

 

Slik ser den altså ut på TG:

 

post-78619-1206205808_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
syntes nå tre skal være tre jeg da! :) muligens beise eller noe i den dur, for å få en mørkere trefarge??
Helt enig med frode_aabak! Ikke mal det! Om du skal behandle det på noen måte, må det være slik at tremønsteret forstatt blir der (men dette har vi vel egentlig snakket om før :)) ...

 

Goscinny ;)

Meget enig. :thumbup:

 

Noe av poenget med den er jo at man skal se at den er av tre. Det har også vært noe av utfordringen, ettersom det dermed ikke bare er å sparkle over hvis noe skulle gå galt.

 

Som tidligere nevnt er beising det eneste aktuelle, men det står langt ned på prioriteringslista, og kommer nok ikke til å skje før treverket begynner å bli slitt/falmet/møkkete. Før den tid er forhåpentlig både vannkjøling og andre finesser på plass. ^^

Lenke til kommentar

godt å høre du deler samme mening om treet! :) hvis ikke hadde du jo selvsagt lakkert det for lenge siden.

 

men kan bli fint med lakkert også HansiFansi. Da er det viktig at det er pusset skikkelig ned først. Og det er av og til lettere å jobbe med tre enn metall (spørs hva slags utstyr man har å rutte med).

 

stå på I.A.G.!!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...