Gå til innhold

Styre raket med kamphelekopter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har hørt noen rykter om at når du er pasasjer på kamphelekopter, så kan du styre den raketten som kan skyte. Stemmer dette? i såfall hvordan styrer man den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høyreklikk for å få frem TV-en, klikk for å skyte å klikk der raketten skal fly, nytt klikk = ny posisjon, enkelt og greit.

7333774[/snapback]

Ja, det var vel egentli ett greit svar. Husk å trykk fort for å nå målene dine.

Skrevet
herregud, han der var jo helt syk da. Vet ikke om jeg skal tro det er juks eller ikke. Utrolig treffsikker med våpnene.

7345589[/snapback]

Er nok ikke cheats ;)

Synes ikke han var så ekstrem med AKen, men herregud som han traff med TVen.

7345616[/snapback]

Nei, kanskje ikke. Han er ikke den mest extreme killingmaskinen, men han har en ingame-IQ som er utrolig.

Skrevet
http://video.google.com/videoplay?docid=31...=duck+and+cover

Kansje du lærer noe av den videoen?

Ikke tro at du blir like god med en gang tho.. Redux har vel en 700+ timer i heli.

7345455[/snapback]

Flott video av Redux som åpenbart vet hva han driver på med, men det er nok ikke den beste måten å lære seg å bruke helikopteret på. Redux bruker kun ”dobbel piloting” i videoen noen som krever lang erfaring. ”Dobbel piloting” er mitt eget ord på fremgangsmåten han bruker og betyr at han er den eneste personen i helikopteret og at han skifter mellom å være pilot og copilot.

En lettere måte å tilnærme seg kunnskap på er muligens opplæringsvideoene til ArmyDr. Dette er en serie av filmer som starter med de grunnleggende elementene man bør lære seg som pilot / copilot.

Håper det hjalp.

Skrevet

hotswap er ikke veldig vansklig.. det eneste som må læres er å få helikopteret til ikke å spinne rundt og kunne kontrolere denne spinnen. Dette er veldig lett når du kan det.. Det å tilte heliet mot venstre mens du brukker rudder til å svinge mot venstre gir deg lenger tid til å sikte før du skyter TVG'en (missilen) og er lett å mestre.

Skrevet (endret)
Synes ikke han var så ekstrem med AKen, men herregud som han traff med TVen.

7345616[/snapback]

Redux er en av de med mest in-game IQ av alle som spiller BF2. Særdeles bra spilleforstålse og aim, er en stor spiller for NextGen-Gaming. Om du sier han ikke er god med AK-en så har du ingen peiling på BF2. Ingen hevder at han er best, men at han er blant de beste infene i Norge er det ingen tvil om.

Når det gjelder chopper så er han ekstrem med MG-en, han er den som "fant opp" det at man kunne bruke MG-en aktivt som single-helipilot.

Anyways, selv om han er god med MG-en så er listen min slik:

Redux er best med MG-en.

Gotos er best med TVG-en.

Noddy er best pilot.

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet
Redux er en av de med mest in-game IQ av alle som spiller BF2. Særdeles bra spilleforstålse og aim, er en stor spiller for NextGen-Gaming. Om du sier han ikke er god med AK-en så har du ingen peiling på BF2.

7360849[/snapback]

Jeg finner ikke bitten hvor jeg sier jeg har peiling på BF2 eller biten hvor jeg sier han ikke er god med AKen. Jeg har spilt 12000 global points og har ikke peiling hvem Redux er, men jeg synes ikke han var så ekstrem.

Skrevet
Redux er en av de med mest in-game IQ av alle som spiller BF2. Særdeles bra spilleforstålse og aim, er en stor spiller for NextGen-Gaming. Om du sier han ikke er god med AK-en så har du ingen peiling på BF2.

7360849[/snapback]

Jeg finner ikke bitten hvor jeg sier jeg har peiling på BF2 eller biten hvor jeg sier han ikke er god med AKen. Jeg har spilt 12000 global points og har ikke peiling hvem Redux er, men jeg synes ikke han var så ekstrem.

7360914[/snapback]

Jeg tror du må spille med/mot han for å få et innblikk over hvor god han er.

Kaller han seg redux? vært arti å sett på statsa.

7361144[/snapback]

Er det noe han/vi driter er det stats. Han har sikkert 101 forskellige accounter, og spiller mye heller klankamper en public.

Og rglaf, kniv+Zevs>rglaf :p

Skrevet
Fix+Clay = dead rglaf

Btw, Hva faen zevz :S trodde vi skulle spille mot ES og ikke xGx igår :(

7363113[/snapback]

Vi manglet folk, Stordnubbsa fant ut at de skulle ut å drikke i stedet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...