Gå til innhold

Andre som sliter med å komme inn inn(MSN) Mac

Mannn28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har microsoft msn til Mac, og kommer ikke inn. Ikke noe problem med å komme inn med web messenger.. Noen som sliter med det samme, eller har noen tips? Takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, du kan jo bruke en port scanner for å finne ut hvilke porter som er opne?

Det er vel mulig å endre porten som blir brukt i Microsoft Messenger for MAC ?

Skrevet

Ja det er mulig å endre port, meg jeg får det ihvertfall ikke til å funke ved å skifte port, men hvis noen vet hvordan man kan gjøre det for å unngå sperrene i det jævla nettet til Randaberg/Rogaland fylkeskommunes nett, så tas tips i mot med glede.. Webmessenger suger.. :no:

Skrevet
Ja det er mulig å endre port, meg jeg får det ihvertfall ikke til å funke ved å skifte port, men hvis noen vet hvordan man kan gjøre det for å unngå sperrene i det jævla nettet til Randaberg/Rogaland fylkeskommunes nett, så tas tips i mot med glede.. Webmessenger suger.. :no:

7339024[/snapback]

Jeg håper for de sin del at du ikke kommer deg gjennom sperren:P

Skrevet

Spør IT-avdelingen, kanskje det er ISPen det er noe galt med?

Har vert tilfeller der ISPen har noe sært som man ikke kan bruke i OS X, men jeg tror det er heller tvilsom, spør datafolkene du :)

Skrevet

Hehe, joda, han som "har peiling" er en tosk av en sivilarbeider som bare sier at han ikke kan mac, kom ikke inn på nettet en dag, han sa bare "næ, eg kan ikkje mac, hade"... :mad:

Skrevet

Kansje litt OT, men prøver, har selv hatt litt problemer de siste dagene etter en endring i branmuren min.. har kommet til og slette tilgang til MSN. alt er blokert i utgangspunktet, er det noen som vett hvilken port nummer som MSN jobber på i dag?

TCP:?

UDP:?

Skrevet
Kansje litt OT, men prøver, har selv hatt litt problemer de siste dagene etter en endring i branmuren min.. har kommet til og slette tilgang til MSN. alt er blokert i utgangspunktet, er det noen som vett hvilken port nummer som MSN jobber på i dag?

TCP:?

UDP:?

7350568[/snapback]

Verktøy -> Alternativer -> Tilkobling

:)

Skrevet

Er ikke noe som heter verktøy-> alternativer -> tilkobling, til messenger for mac, (microsoft messenger, v.6.0.1). men er det port 1080 er denne som er forhåndstilt på proxy tilkobling, men jeg har ikke satt opp noe proxy server da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...