Gå til innhold

Sony PlayStation 3 Worth the Wait -- and Price


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

50 launch titler? Mener det var 25, og det var nok ikke så mange som kun kommer til ps3 nei ;) de virkelige perlene må du nok vente på.

7331906[/snapback]

 

For oss i Europa, kan vi vel kanskje snakke om 50 titler.. Blir vel egentlig snakk om hvor vid man er i definisjonen lansering. :)

7331927[/snapback]

 

Sant nok, eneste trøste for vi som må vente noe lengre er at vi får mange flere spill å velge mellom. Og noen av de ser meget lovende ut ;)

 

December 4, 2006  Fight Night Round 3  Electronic Arts  Sports 

December 4, 2006  flOw  Sony Computer Entertainment  Action 

December 11, 2006  Go! Sudoku 2  Sony Computer Entertainment  Puzzle 

December 12, 2006  Blazing Angels: Squadrons of WWII  Ubisoft  Flight 

December 12, 2006  Full Auto 2: Battlelines  SEGA  Racing Action

December 18, 2006  Lemmings 2  Sony Computer Entertainment  Puzzle 

December 19, 2006  Sonic the Hedgehog  SEGA  Platformer 

January 2007  College Hoops 2K7  2K Sports  Sports 

January 30, 2007  Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas  Ubisoft  Shooter 

February 2007  Half-Life 2  Electronic Arts  Shooter 

February 2007  Bladestorm: The Hundred Years' War  KOEI  Strategy 

February 2007  F.E.A.R.  Vivendi Games  Shooter 

February 2007  Eye of Judgment: Conquerors of 9 Fields, The  Sony Computer Entertainment  Card Battle

February 2007  SingStar  Sony Computer Entertainment  Music 

February 2007  Fatal Inertia  KOEI  Racing Action

March 2007  Indiana Jones 2007  LucasArts  Action 

March 2007  John Woo Presents Stranglehold  Midway Games  Action Adventure

March 2007  Lair  Sony Computer Entertainment  Action 

March 2007  Golden Axe  SEGA  Action 

March 2007  Virtua Fighter 5  SEGA  Fighting 

March 2007  MLB '07  Sony Computer Entertainment  Sports 

March 2007  Def Jam: Icon  Electronic Arts  Fighting 

March 2007  Heavenly Sword  Sony Computer Entertainment  Action 

March 2007  MotorStorm  Sony Computer Entertainment  Racing 

March 2007  Burnout 5  Electronic Arts  Racing 

March 2007  Formula One Championship Edition  Sony Computer Entertainment  Racing 

March 2007  Coded Arms Assault  Konami  Shooter 

March 2007  Virtua Tennis 3  SEGA  Sports 

March 2007  Medal of Honor: Airborne  Electronic Arts  Shooter 

March 2007  Mercenaries 2: World in Flames  *TBA  Shooter 

March 2007  Haze  Ubisoft  Shooter

 

IGN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker på den lunkne samlingen av spill. Og nei, 360 hadde heller ingen spesielt gode spill på launch den heller, bortsett fra Condemned og King Kong.

7331766[/snapback]

 

 

Kameo var da glimrende!! Mye bedre en King kong, etter min mening og fortsatt et av de bedre spillene som er kommet til maskinen :yes:

Lenke til kommentar
Heh har dere som forsvarer Fox News noengang sett kanalen?

7332002[/snapback]

 

Det er klart at Fox news er fullstendig uintressant for oss i Norge. Men prøv å send Osssjlo-tv i New York du, da skal du se!! ;)

 

Fox news er en av de kanalene som sender amerikanske nyheter for amerikanere. De kjører ikke slik som CNN som har en redaksjon for USA og en for resten av verden..

 

Husk på, utlandet for folket fra USA er stort sett Mexico eller Canada også de der 'damn muslim' landa. Også det kultiverte landet 'Europe' og 'The dang commies' samt 'yellerbellyland' (østen).

 

:)

Lenke til kommentar
Heh har dere som forsvarer Fox News noengang sett kanalen?

7332002[/snapback]

 

Det er klart at Fox news er fullstendig uintressant for oss i Norge. Men prøv å send Osssjlo-tv i New York du, da skal du se!! ;)

 

Fox news er en av de kanalene som sender amerikanske nyheter for amerikanere. De kjører ikke slik som CNN som har en redaksjon for USA og en for resten av verden..

 

Husk på, utlandet for folket fra USA er stort sett Mexico eller Canada også de der 'damn muslim' landa. Også det kultiverte landet 'Europe' og 'The dang commies' samt 'yellerbellyland' (østen).

 

:)

7332041[/snapback]

 

Fox News er fullstendig uinteressant for alle tenkende mennesker. Derfor ingen tar dem seriøst. Ikke fordi de gir PS3 en bra anmeldelse.

Lenke til kommentar
PROS: Killer gaming performance

Har ikke sett noe av den? Hørt at de fleste hakket?

 

IKKE START ENDA EN FORBANNA XBOX VS WII OG PS3 TRÅD VÆR SÅ FUKINGS SNILL!

7332102[/snapback]

 

Og i 50 % av de ps3 spillene som hakket så hakker også xbox 360 versjonen. Og framerate drops har desverre vært en større problem enn det bør være på xbox 360, og nå også ps3. Men vi får håpe at dette bedres etterhvert, for begge konsollene.

Lenke til kommentar
Jeg har i værtfall sett masse negative artikler og mange positive artikler, men det kommer vel ann på øyet som ser.

Har sett masse positivt om xbox 360 også, og om gears of war osv osv ovs. Men har også sett masse negativt om xbox 360. Man finner egentlig akkurat hva man vil på nettet.

7332113[/snapback]

 

Så sant, så sant. Egentlig burde vi vel helst prøve selv, gjøre oss opp en mening om hva man liker best og være fornøyd med det. Men det hadde jo blitt litt for kjedelig, så vi fortsetter å diskutere hvilken konsoll som er best :)

Lenke til kommentar
PROS: Killer gaming performance

Har ikke sett noe av den? Hørt at de fleste hakket?

 

IKKE START ENDA EN FORBANNA XBOX VS WII OG PS3 TRÅD VÆR SÅ FUKINGS SNILL!

7332102[/snapback]

 

Og i 50 % av de ps3 spillene som hakket så hakker også xbox 360 versjonen. Og framerate drops har desverre vært en større problem enn det bør være på xbox 360, og nå også ps3. Men vi får håpe at dette bedres etterhvert, for begge konsollene.

7332122[/snapback]

Tror utviklerne bør sette fin flyt i høyere prioritering, hører for mye av samme gamle "it has next-gen graphics!!"

 

edit: leif

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Har ikke sett så mange positive nyheter om PS3 siden den ble lansert. Og ja, jeg leser mer enn det Avanore kommer opp med. Negative, derimot...

7332069[/snapback]

 

Jeg tviler ikke jeg, men det kan være mange grunner til at det faller ut slik det gjør. Men det er ingen av reviewene jeg har sett som har sluppet noen bomber. De vurderer konsollen ut fra akkurat de samme premissene, men de vektlegger de forskjellig. Noen synes at den ikke lever opp til hypen, selv om de henger seg opp i de samme tinga som de ikke hang seg opp i når 360'en ble released.

 

Vi må huske på at journalister også er forutintatt i sine holdninger, selv om de forsøker å fremstå objektivt. Ta å kikk på avisa du har på stuebordet og se på en politisk artikkel... Det finnes ikke.. ;)

 

Det samme gjelder for 'spilleksperter', For å kunne tittelere seg som det, må de jo spille og ha en interesse for dette. Hva har de spillt på til nå? Jo, 'the amuuhr'can piece of technology wonder' - xbox 360.. Objektivt som en Brannsupporter spør du meg.. ;)

 

Men misforstå meg ikke, det er ikke noe galt i det.. Bare man er klar over det.. :)

Lenke til kommentar
Jeg tenker på den lunkne samlingen av spill. Og nei, 360 hadde heller ingen spesielt gode spill på launch den heller, bortsett fra Condemned og King Kong.

7331766[/snapback]

Jepp, Kameo var crap. At jeg i det helle giddet å runde det 3 ganger er "beond me"

7332158[/snapback]

 

 

Crap nei? Er jeg den eneste som synes Kameo var et bra spill?? :p:blush:

Lenke til kommentar

Beklager off-topic: Jeg synes Kameo var konge.

 

Fhj, etter å ha lest en del reviews, så føler jeg det er det samme som går igjen: Joda, PS3 er en ok konsoll, har en del barnesykdommer. Og som konklusjon, du kan få en god maskin for 600$ eller en lik/bedre til halve prisen. Det føler jeg går igjen overalt. Mener du alle er partiske, og da i 360 sin favør? Sikkert kjøpt og betalt av M$, eller hva? :innocent:

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...