Gå til innhold

Til dere i Bergen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol eg har lyst å grine!! ikke fordi det er tilbud på den cd-rom'en men fordi Min far gikk forbi SpaceWorld på bergen storsenter og der så han at de hadde "tilbud" på 40x cd brenner til 35kr!!!!!!!!

Gi bort pris! Det er natt åpnet i bergen til dere som ikke vet. Min far prøvde å se om det var flere men alle var utsolgt selfølgelig. :sad:

Kor mange 40x brennere de hadde til salgs vet eg ikke men det var sikkert triks så alle skulle inn på butikken deres. F*EN!!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-14 23:44, skrev freezeface:

Vel, håper du har rett GeeZuZz. Kunne virkelig ha tenkt meg en sånn i kveld, men den gang ei. Var selvfølgelig utsolgt.. Lokketilbud er no' dritt :sad:

F.


 

Binders f.eks solgte asus 40x til 399 for to uker siden...

 

ellers så ligger vel prisene på 500 kr for 40x brennere i de fleste webshopper.

Lenke til kommentar

Greit å bare kunne gå inn og plukke den opp, ja.. Men var selv innom Expert i går kveld, og den køen som var der pga det brennertilbudet - den var lang som et vondt år! Da foretrekker jeg å bestille den i en nettbutikk og heller betale de ekstra kronene det eventuelt koster.

 

Men tror nok de hadde et anseelig antall til salgs. En rekke fikk kjøpt den tiden jeg var i butikken.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-15 09:46, skrev freezeface:

Jeg er glatt med på at du får cd-brennere for 500 +/- på webshopene, men da har man tross alt porto å tenke på i tillegg til at det fort går et par-tre dager før du får varen. Hadde vært fint å bare plukket den med seg og installert den samme kvelden..

F.


 

Hvis han bestiller fra flexi-data kan han plukke den opp i bergen portofritt. Dessuten så har jo komplett, og absolutt data butikker i bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...