uranus Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hei! Jeg er ute etter et program som fungerer bra og kanskje ikke krever så alt for mye ressurser. Jeg vil kunne styre datamaskinen min fra et hus til et annet, altså si at jeg har en av mine bærbare hos en venn så vil jeg kunne styre den hjemmefra. Jeg vil kunne se skrivebordet og bruke den som om jeg satt på den. Noen som vet om program som er bra ? Takk!
emalisti Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Du kan bruke Real VNC. Skikkelig bra fjernstyring. Husk å åpne brannmur og slik at den kommer til til maskin bak ruteren. (rekner med du har det)
P-in-P Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Kan også bruke LogMeIn, som er gratis og kan skaffes på logmein.com
ilpostino Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 hva med Remote desktop som er en innebygget funksjon i Windows Xp og nyere?
uranus Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Fordi det funker utrolig dårlig rett og slett, hehe. Brukte Real VNC jeg. Funka flotters!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå