Gå til innhold

Nå får du kjøpt Nokia 7390

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det ser ut til at ingen har denne inne enda. Får nok vente litt til ja. Forresten, har denne det samme kameraet som sitter i N73?

Skrevet
Snakket med de største forhandlerne, og de fleste hadde ikke denne i databasen enda engang :(
Ikke i butikkens database kanskje, men i leverandørens database har den vært lenge. Noe dato har den derimot ikke fått. :(
Skrevet
Snakket med de største forhandlerne, og de fleste hadde ikke denne i databasen enda engang :(
Ikke i butikkens database kanskje, men i leverandørens database har den vært lenge. Noe dato har den derimot ikke fått. :(

7339022[/snapback]

Ja, snakket med Dangaard om 7390'n og de ante ikke når den kom.. i allefall for et par dager siden. Vet ikke om det er noe nytt på den fronten de siste dagene men?

Synes det er rart at amobil skriver den er i butikkene når f.eks dangaard ikke har hørt noe om den enda..

• 2 uker senere...
Skrevet

"Og like sikkert som at sola står opp i øst, er det nå mulig å kjøpe denne funksjonsrike rosa (eller svarte) mobiltelefonen i mobilbutikken." [21.11.2006]

hehe... mørketid der du bor Marius?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har mpx og XD fått disse inn på lager. JEg trodde det ikke var sant, så jeg ringte mpx som bekreftet det. Har nå bestilt meg en som kommer før jul. Bra julegave det eller?

Skrevet

Absolutt bra julegave, gratulerer :) Er det snakk om den rosa som er på lager nå?

Vurderer og denne til min mor. Bra (nok) kamera, sannsynligvis gode taster, mulighet til å øke skriftstørrelse osv...

• 2 uker senere...
Skrevet

... er den på markedet! :p Nå har den første erfaringen i prisguiden ramla inn. Riktignok noen dager siden, men.

Skal kjøpe ny telefon i vinterferien tenkte jeg. Spent på å høre om denne er noe å satse på!

• Opprett ny...