Gå til innhold

Bannet fra steam for cheating

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ph34r: vel.. det er noen som har banna deg med ett program du finner inne i cs spillet ditt de har tydeligvis brukt det ulovlig dette kan skje .. jeg tror du er bare banna i en periode vanligvis så banner tyskere deg for at du spiller dårlig men jeg sier ikke at du gjør det... :D
Skrevet

de banner deg kansje fra sin egen server ja,men er ikke mulig og banne folk fra og spille på vac secured servere da nabb! så klart blir du vac bannet vis du har cheATET da...

Skrevet (endret)
:ph34r:    vel..  det er noen som har banna deg med ett program du finner inne i cs spillet ditt de har tydeligvis brukt det ulovlig dette kan skje .. jeg tror du er bare banna i en periode vanligvis så banner tyskere deg for at du spiller dårlig men jeg sier ikke at du gjør det... :D

7332094[/snapback]

Hæ?

Endret av Neptaz
Skrevet
Kanskje noen andre har cheata på din acc?

7343014[/snapback]

Er vell nok til at folk baner for cheating viss du er god. Har selv opplevd at jeg har blitt bana fordi de tror jeg cheater... :dontgetit:

Spesielt tyskerne... :hrm:

Men ta kontakt med valve og spør de va du skal gjøre... :thumbup:

Skrevet

Les hva han skriver da, han har fått en VAC-ban, ikke ban fra en tysk lolschnabel-server. Det å sende mail til Valve/klage på forumet er dødfødt det og, da de, om jeg ikke tar helt feil, ikke opphever noen bans whatsoever.

Skrevet
Neptaz, jeg har blitt bannet fra Steam, ikke 1 singel server :p da hadde jeg ikke klaga da ;P

7341482[/snapback]

Ja skjønte det, men det ser ikke ut som Jezez vet hva VAC er :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...