Gå til innhold

slitter med å starte cs:s

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg har et lite problem med å få startet cs det kommer plutslig en blue screen ellerno også starter ocen på nytt vet noen hva det kan være eller=?

Endret av Sindre90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig å si uten å vite noe annet en det du nå har sakt^^, hva slags PC har du? hvilken versjon av steam har du? :) hehe :) du må nå ha hatt med deg alle de nye oppdateringene valve har gjort med steam de siste månedene :) kansje det har seg slik at du må reinnstalere spillet^^,

please svar på det jeg har spurt deg om slik at jeg kansje kan hjelpe deg så godt jeg kan^^,

Skrevet (endret)

jeg har prøvd å reinstale flere ganger (btw får problemet når jeg skal starte dod også men funker helt fint med 1.6, cz og bf2) etter jeg har fått denne blue screen'en så kommer det opp en feil melding hvor du kan sende den feil raporten også kommer det noe om drivere som er innstalert feil

har en ASUS A6Vm 1gb ram nvidia go 7300 skjermkort intel centrino mobile prosessor 1,7ghz (har oppdatert alle drivere!!)

Endret av Sindre90
Skrevet

okaydå :( men da kan jeg ikke hjelpe deg lengre en som så :( sorry. det eneste jeg kommer på er det at du kan prøve å logge på steam og prøve spillet fra en annen PC, viss det fungerer der så er det ingenting du kan gjøre, annet en å levere inn PC en eller få noen (som virkelig har peiling på PC) til å se på den.

sårri, og lykke til :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...