Gå til innhold

Den nye Immortal fantråden

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
For dere som var så heldige å være på inferno på fredag, hvordan var Immortal? :)

8333297[/snapback]

bruttern gikk midt i den 3 sangen... han var mildt sagt dritskuffa! hørte også at lyden var sugen, basstrommelyden var drithøy og jævla plastikk, så det hørtes vist grufullt ut

Skrevet
For dere som var så heldige å være på inferno på fredag, hvordan var Immortal? :)

8333297[/snapback]

bruttern gikk midt i den 3 sangen... han var mildt sagt dritskuffa! hørte også at lyden var sugen, basstrommelyden var drithøy og jævla plastikk, så det hørtes vist grufullt ut

8333444[/snapback]

Da var han nok ganske alene.. for det var føkkings stappa gjennom hele konserten :)

Tekniske problemer til siden, Immortal sparka eselballer.

Men var nok en gitartekniker som fikk sitt livs tyn etterpå..

Skrevet

Ah, jeg hadde gjort hva som helst for å sett den konserten... Har det blitt posta videoer ut på youtube e.l. enda? Prøvde å finne for litt sida, men fant ikke...

Skrevet

han sa bare at di jobber på et nytt album. (mens demonaz nikket i bakgrunnen)

her er noen bilder. ikke så god kvalitet men..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

img4444mw0.jpg

img4465wh6.jpg

img4467ck5.jpg

img4432nf8.jpgimg4469va2.jpg

img4434bs6.jpg

laster opp filmene litt senere

Skrevet
Btw Nytt Immortal album kommer!

8340949[/snapback]

Hurra!

Hørte det var mye teknisk tull på konserten ja, med gitarlyd som forsvant og basstrommer som var alt for mye trigga osv. Litt surt på den første reunion-konserten...Men ikke faen om jeg hadde gått midt i konserten uansett! :p

Skrevet

Alt i alt fornøyd med konserten. Syntes ikke selve lyden var så dårlig, i alle fall i helt framme, men var synd med de småproblemene. Abbath er en scene-personlighet uten like, og det var stor opplevelse å få sett dem.

Skrevet

Skulle gjort mye for å ha sett dem live..

Har ikke hørt så veldig mye på dem, men det jeg har hørt er veldig bra..

gleder meg veldig til dem kommer med nytt album!!

One by one synes jeg er en av de beste sangene jeg har hørt så langt...

Skrevet (endret)

Nå ligger det noen videoer på youtube.

link

Ganske dårlig lydkvalitet + gitarproblemer, men Abbath er tøff som alltid. <3

Endret av Kaospike
Skrevet
Fytterakkern - Abbath ble jævla forbanna. : P Abbath er som alltid dritkul... Skulle ønske jeg var der.

PS: Siste linken er ikke fra Inferno 07.

8345193[/snapback]

Haha, veldig forståelig. "The band is looking forward to be playing live again and to salute the fans with a great performance."

Uansett, jeg tror jeg hadde synes at konserten hadde vært fantastisk hvis jeg hadde vært der... Jeg vil ha konserter uten aldersgrenser nå dammit! Jaja, jeg skal ikke klage så lenge det kommer nytt album.

Agh, blasfemisk! Link fjernet. ;)

• 5 uker senere...
Skrevet

Var ikke no sjakktrekk å komme i det de begynte ihvertfall, fikk ikke sett en dritt.

Se om jeg ikke får tatt turen til HITS i august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...