Texas7 Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hei, som jeg nevner i topicen har jeg problemer med Windows Media Player 11, det er problemer med lyden... Er ikke pc'en, for iTunes og alle andre lyder funger som de skal... Er det noen andre som har hatt det samme problemet? Kanskje noen anbefalinger til noen bedre spillere enn dette? Takk
Texas7 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 Nå er det ingen spillere som funker, ikke iTunes engang... Har lasta ned DivX, Media Player Classic men begge sa at jeg mangla en audio driver eller no... Noen som kan hjelpe meg? Vær så snill Takk
............... Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Sikker på at audioen virker? Prøv Winamp eller mediamonkey...
Texas7 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 (endret) Sikker på at audioen virker? Prøv Winamp eller mediamonkey... 7326173[/snapback] Hva mener du med "audioen"? Når jeg skrur på pc'en, så kommer velkomstmelodien og det samme når jeg skrur av, og når jeg går inn på mapper og sånn så hører jeg den klikke lyden, så hvis det er audioen, så funker den, men jeg skjønner ikke hva problemet kan være? Noen som har peiling? Dette er feil-meldinga jeg får opp når jeg starter en film i Windows Media Player: Feilmelding_I_WMP.bmp Endret 20. november 2006 av Texas7
Texas7 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Det som er, er at jeg trykka litt for fort når jeg installerte K-Lite Player, så den spurte om jeg ville fjerne Quick Time og DivX, men det sa jeg nei til, så sto det at den hadde funnet en feil i C:/Windows osv. (husker ikke hvor det var) og at jeg skulle slette den fila, da virka programmet, men det var ingen lyd, akkurat som iTunes og Media Player nå... Lyden virker ikke.... Noen som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå