Dux ducis Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg tør påstå at det finnes mange som meg her på forumnettverket. Det vil si folk som ikke gidder å se gjennom drøssevis av themes som man skulle tro var laget av lillebroren min i Paint, og kanskje bare finne et bra et en gang i året.. Jeg anbefaler å ta en titt på disse: MacFox II iFox Graphite Ubuntu Tango Brushed Jeg vet ikke om dere ut ifra disse kan finne ut hvilken stil jeg liker, og eventuelt slenge ut et par linker til noe lignende? Dere burde jo absolutt også vise frem de dere liker! Endret 20. november 2006 av Zythius
mandela Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) outlook2003 for de som liker blått: https://addons.mozilla.org/firefox/890/ selv bruker jeg default theme, men har modifisert userChrome.css slik /* Use a background image for the toolbars: (Substitute your image file for background.gif) */ menubar, toolbox, toolbar, .tabbrowser-tabs { background-image: url("background.png") !important; background-color: none !important; } og lagt til eget bakgrunnsbilde i samme mappen ("chrome" i profilmappa) Endret 20. november 2006 av mandela
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå