AvIOn Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hei og hopp. Nå har jeg prøvd SW-stats, DMG-meters og Recap. Har ikke blitt helt fortrolig med noen av dem... Finnes det noen andre som er kickass kongebra? Jeg er ute etter en som er enkel å bruke, en som lett kan vise dmg-"meter" fra last fight, total dmg i raid, og samtidig vise hvilke abilities/spells JEG har gjort i løpet av ett raid, og hvor mye skade de forskjellige spells/abilties har gjort. Takk på forhånd.
Cannabiskopen Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Selv liker jeg ikke recap så fodt, men liker DMG-meters veldig godt.
Noheals Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 imo synes jeg SW-stats er best.. Men det er ingen har samme mening..
Cannabiskopen Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 imo synes jeg SW-stats er best.. Men det er ingen har samme mening.. 7322260[/snapback] Tipper de fleste har forskjelig mening her ja, anbefaler trådstarter å velge selv.
Ildflue Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 SW stats er bare genialt, kan se hvem som healer hvem for hvor mye etc. lett å bytte mellom måter å vise data på og veldig lett å synce mellom hele raidet!
Cannabiskopen Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 SW stats er bare genialt, kan se hvem som healer hvem for hvor mye etc. lett å bytte mellom måter å vise data på og veldig lett å synce mellom hele raidet! 7322323[/snapback] Han spurte vel ikke om noe healing meter da men
JoeDohn Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg liker SW-Stats veldig godt, men det avhenger av at mange i raidet bruker det, og den virker som om den har ganske lett for å falle ut av sync. Liker den for så vidt bedre til healing pga den geniale måten å kunne vise overhealing og effektiv healing.
Cannabiskopen Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Har selv aldri prøvd SW-Stats tror jeg, men siden alle sier det er bra, får jeg vel prøve det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå