Gå til innhold

Noen spørsmål ang. Alterac Valley

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare si takk for alle tipsa, dinga reverved i dag (14.000 rep bare i dag xD). Er bare å bite i det sure eplet samma hvor kjedelig det måtte være. Burde gå greit å bli exhalted til eller i løpet av helga da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket med hunter alten min at jeg fikk rep når jeg var inne i den hulen hvor man skal plukke opp et flagg (alliance quest). Jeg så på kartet og så at charren min omtrent var under et av graveyardsene:) Så om man er livredd motsatt fraction kan man gjømme seg i en hule og alikevel få rep:) Selvsagt har jo hulen mobs som må bøte med livet:)

Skrevet
Jeg merket med hunter alten min at jeg fikk rep når jeg var inne i den hulen hvor man skal plukke opp et flagg (alliance quest). Jeg så på kartet og så at charren min omtrent var under et av graveyardsene:) Så om man er livredd motsatt fraction kan man gjømme seg i en hule og alikevel få rep:) Selvsagt har jo hulen mobs som må bøte med livet:)

7334778[/snapback]

husker det questet var litt low lvl når jeg var der så måtte ha med meg en ^^ mange mobs om gangen

Skrevet
husker det questet var litt low lvl når jeg var der så måtte ha med meg en ^^ mange mobs om gangen

Joda..hehe..jeg beveget meg sakte og sikkert inn alene på lvl 59. Vel..hadde jo bjørnen min med meg da:)

Skrevet

Reppa på under ei uke, bare loote, ninja free flightmasters etc, ble samtidig exhalted med IF, SW og nesten med Darnasus av det (du får bøtter med IF rep av og levere ting, ved exhalted 999/1000 får du halvparten av reppen fordelt på alle factions eller noe).

Så. kills er waste of time, loot alt og deliver :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...