PoleCat Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Bare si takk for alle tipsa, dinga reverved i dag (14.000 rep bare i dag xD). Er bare å bite i det sure eplet samma hvor kjedelig det måtte være. Burde gå greit å bli exhalted til eller i løpet av helga da.
gamer73 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg merket med hunter alten min at jeg fikk rep når jeg var inne i den hulen hvor man skal plukke opp et flagg (alliance quest). Jeg så på kartet og så at charren min omtrent var under et av graveyardsene:) Så om man er livredd motsatt fraction kan man gjømme seg i en hule og alikevel få rep:) Selvsagt har jo hulen mobs som må bøte med livet:)
DaXoN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg merket med hunter alten min at jeg fikk rep når jeg var inne i den hulen hvor man skal plukke opp et flagg (alliance quest). Jeg så på kartet og så at charren min omtrent var under et av graveyardsene:) Så om man er livredd motsatt fraction kan man gjømme seg i en hule og alikevel få rep:) Selvsagt har jo hulen mobs som må bøte med livet:) 7334778[/snapback] husker det questet var litt low lvl når jeg var der så måtte ha med meg en ^^ mange mobs om gangen
gamer73 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 husker det questet var litt low lvl når jeg var der så måtte ha med meg en ^^ mange mobs om gangen Joda..hehe..jeg beveget meg sakte og sikkert inn alene på lvl 59. Vel..hadde jo bjørnen min med meg da:)
Ciwie Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Så rep-systemet forsvinner med patchen og? :S Holder på å grinde meg til exalted jeg óg
Irons Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Reppa på under ei uke, bare loote, ninja free flightmasters etc, ble samtidig exhalted med IF, SW og nesten med Darnasus av det (du får bøtter med IF rep av og levere ting, ved exhalted 999/1000 får du halvparten av reppen fordelt på alle factions eller noe). Så. kills er waste of time, loot alt og deliver
Walts Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 jupp det forsvinner gikk foresten fra honored til exalted på 2 dager =P vant 9/10 AV matcher på 15-20min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå