Demonfudge Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg var: Master Doctor/TK Master Ranger/Carbineer [sykt nærme master på begge før de fjerna professions] + 2 andre kontoer jeg ikke fikk startet ordentlig på. Om det hadde blitt startet opp en pre-CU server, så hadde SOE fått et par hundrelapper fra meg i mnd hvertfall.
Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg var: Master Doctor/TK Master Ranger/Carbineer [sykt nærme master på begge før de fjerna professions] + 2 andre kontoer jeg ikke fikk startet ordentlig på. Om det hadde blitt startet opp en pre-CU server, så hadde SOE fått et par hundrelapper fra meg i mnd hvertfall. 7502561[/snapback] Ranger/Carbineer på en annen character da eller? For det gikk jo ikke an å være master i mer en 2 professions om gangen...
Demonfudge Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hva tror du da? Jeg hadde fire kontoer. Og takk, jeg vet at man ikke kunne være master i mer enn 2 profs om gange. Endret 14. desember 2006 av DemonFudge
Amored Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hva tror du da? Jeg hadde fire kontoer. Og takk, jeg vet at man ikke kunne være master i mer enn 2 profs om gange. 7502739[/snapback] Jeg tenkte du kanskje hadde vært ranger/carbineer på samme duden, og ville ta med det. Var ikke vondt ment på noen måte. Var bare interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå