Gå til innhold

Jule og bursdagsgaver.


MadOx

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bursdag den 27. desember, og da blir jeg 18 år. Så lurer jeg på hva jeg skal ønske meg :D

 

Dette gjelder både jul og bursdag.

 

Har TV, data, DVD-spiller, fotokamera, digitalkamera etc. (vil ikke ha konsoller)

 

Kan godt ønske meg en stor/dyr ting som en jul- og bursdagsgave fra mamma/pappa/besteforeldre.

 

Tips? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har bursdag den 27. desember, og da blir jeg 18 år. Så lurer jeg på hva jeg skal ønske meg :D

 

Dette gjelder både jul og bursdag.

 

Har TV, data, DVD-spiller, fotokamera, digitalkamera etc. (vil ikke ha konsoller)

 

Kan godt ønske meg en stor/dyr ting som en jul- og bursdagsgave fra mamma/pappa/besteforeldre.

 

Tips? :D

7320364[/snapback]

 

så du trenger faktisk ingenting? ønsk deg penger i stedet, det kommer alltid godt med.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har bursdag den 27. desember, og da blir jeg 18 år. Så lurer jeg på hva jeg skal ønske meg :D

 

Dette gjelder både jul og bursdag.

 

Har TV, data, DVD-spiller, fotokamera, digitalkamera etc. (vil ikke ha konsoller)

 

Kan godt ønske meg en stor/dyr ting som en jul- og bursdagsgave fra mamma/pappa/besteforeldre.

 

Tips? :D

7320364[/snapback]

 

så du trenger faktisk ingenting? ønsk deg penger i stedet, det kommer alltid godt med.

7320375[/snapback]

 

Kanskje ønske at noen andre som er mindre priveligert enn deg kunne fått noe fint? Bedt foreldrene dine gitt gaven din til noen som trenger det?

Lenke til kommentar
Hei, jeg har bursdag den 27. desember, og da blir jeg 18 år. Så lurer jeg på hva jeg skal ønske meg :D

 

Dette gjelder både jul og bursdag.

 

Har TV, data, DVD-spiller, fotokamera, digitalkamera etc. (vil ikke ha konsoller)

 

Kan godt ønske meg en stor/dyr ting som en jul- og bursdagsgave fra mamma/pappa/besteforeldre.

 

Tips? :D

7320364[/snapback]

 

så du trenger faktisk ingenting? ønsk deg penger i stedet, det kommer alltid godt med.

7320375[/snapback]

 

Kanskje ønske at noen andre som er mindre priveligert enn deg kunne fått noe fint? Bedt foreldrene dine gitt gaven din til noen som trenger det?

7320417[/snapback]

Haha, nei - kunne ikke falle meg inn. : )

 

Hva med bil? det hadde uansett stått høyt på min liste når jeg ble 18-år, ikke at man kommer til å få det, men bare for ordensskyld..

Evnt. Førerkortet, det kan man jo faktisk få sponset litt av :)

7320397[/snapback]

Trenger ikke bil, bor sentralt.

 

Hei, jeg har bursdag den 27. desember, og da blir jeg 18 år. Så lurer jeg på hva jeg skal ønske meg :D

 

Dette gjelder både jul og bursdag.

 

Har TV, data, DVD-spiller, fotokamera, digitalkamera etc. (vil ikke ha konsoller)

 

Kan godt ønske meg en stor/dyr ting som en jul- og bursdagsgave fra mamma/pappa/besteforeldre.

 

Tips? :D

7320364[/snapback]

 

så du trenger faktisk ingenting? ønsk deg penger i stedet, det kommer alltid godt med.

7320375[/snapback]

 

Joda, det går jo an. Men vil ønske meg noe annet fra mormor/tanter osv.

Lenke til kommentar

Du kan ønske deg en ny dyr klokke. Da har du klokke gjennom hele studietiden uten å måtte bruke av studielånet for å kjøpe en.

 

Du kan ønske deg aksjer i et lovende firma. Med dine 18 år på baken forsvinner vel aksjene om SENEST 2 år, så du bør vel ikke ha en langsiktig horisont med plasseringen.

 

Bil er morro, spesielt på bøgda, der er sklie et møst. Revehale, dioder og terninger i neon. Bare å fyre løs.

 

Om du snart skal ta privat høyere utdanning er det bare å starte sparingen i et fond som du får med besteforeldrene på.

 

Russebuss? (phew....what a waste!)

 

God 22" LCD skjerm. Igjen ment å vare gjennom studiene.

 

Glem pc. Til 18 års dagen er det langsiktige ting som gjelder.

 

Sykkel. De er på tilbud nå. Husk skikkelig lås.

 

Lappen? Førerkort er vel så vidt jeg vet fremdeles gyldig til 100 års dagen.

 

Flysertifikat (PPL) eller seilfly sertifikat. Regn med 60" for det første, halvparten om du klarer det uten motor. Se www.nak.no/motor for liste over klubber. Dette kan også være innfallsporten til utdannelsen..

 

Utenlangstur. Dra før det er for sent. Langt vekk. Om du er heldig, kan du kanskje få opphavet til å spandere et år på college langt hjemmefra. Det kommer du ikke til å angre på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...