Gå til innhold

Acer Aspire 5101


Simon88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm.. vil helst ha en Acer!

Men virker som en må over 10 000 for å få med S-video :/

 

Men korleis er skjermkortete på denne eg viste fra elprice.no?

7323512[/snapback]

 

I spesifikasjonene til Lefdal står det at det er dedikert skjermkort. Det tror jeg er feil. Tror at den har skjermløsning i brikkesettet, og ikke dedikert skjermminne.

 

Løsningen skal ikke ha problem med Vista, du kan spille eldre spill og noe nyere spill på lav oppløsning. Skjermløsningen skal yte en god del bedre enn f.eks. GMA 950.

Lenke til kommentar
No ser det ut som om eg går for denne fine saken:

 

Denne

 

Pc'n skal hovudsaklig brukast til musikk, film, internett og kontrobruk. Då er den vell meir enn god nok? Og ikkje minst, det er S-video utgang på den:)

7323672[/snapback]

 

Den er ikke veldig bærbar, men skal være mer enn god nok til ditt bruk.

Lenke til kommentar
Du kan prøve denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent den har s-video og fine specs ellers :)

7323457[/snapback]

 

Veldig gode spesifikasjoner til prisen. Men mange leverandører gir allerede gratis oppgradering til Windows Vista så snart det er tilgjengelig. Gjør Toshiba dette?

7323511[/snapback]

 

Ja. Alle pc'er som blir solgt med Windows Media Center fra 1e har en oppdaterings mulighet når Windows Vista blir lansert.

Lenke til kommentar
Hm.. vil helst ha en Acer!

Men virker som en må over 10 000 for å få med S-video :/

 

Men korleis er skjermkortete på denne eg viste fra elprice.no?

7323512[/snapback]

 

I spesifikasjonene til Lefdal står det at det er dedikert skjermkort. Det tror jeg er feil. Tror at den har skjermløsning i brikkesettet, og ikke dedikert skjermminne.

 

Løsningen skal ikke ha problem med Vista, du kan spille eldre spill og noe nyere spill på lav oppløsning. Skjermløsningen skal yte en god del bedre enn f.eks. GMA 950.

7323565[/snapback]

 

Hva får det til å tro at det er feil? Står det i spesifikasjonene så skal det stemme, hvis ikke så kan du heve kjøpet. Man må nesten gå utifra det som står i specsen stemmer:-)

Lenke til kommentar
Hm.. vil helst ha en Acer!

Men virker som en må over 10 000 for å få med S-video :/

 

Men korleis er skjermkortete på denne eg viste fra elprice.no?

7323512[/snapback]

 

I spesifikasjonene til Lefdal står det at det er dedikert skjermkort. Det tror jeg er feil. Tror at den har skjermløsning i brikkesettet, og ikke dedikert skjermminne.

 

Løsningen skal ikke ha problem med Vista, du kan spille eldre spill og noe nyere spill på lav oppløsning. Skjermløsningen skal yte en god del bedre enn f.eks. GMA 950.

7323565[/snapback]

 

Hva får det til å tro at det er feil? Står det i spesifikasjonene så skal det stemme, hvis ikke så kan du heve kjøpet. Man må nesten gå utifra det som står i specsen stemmer:-)

7324068[/snapback]

 

Det som får meg til å tro at spesifikasjonene er feil hos Elprice er at det ikke finnes noe dedikert skjermkort ved navn ATI X1100. Derimot finnes det et ATI Radeon Xpress 1100 brikkesett. Dette brikkesettet har integrert Radeon X300 grafikkjerne.

 

http://ati.amd.com/products/Radeonxpress1100mob/specs.html

Lenke til kommentar
Hm.. vil helst ha en Acer!

Men virker som en må over 10 000 for å få med S-video :/

 

Men korleis er skjermkortete på denne eg viste fra elprice.no?

7323512[/snapback]

 

I spesifikasjonene til Lefdal står det at det er dedikert skjermkort. Det tror jeg er feil. Tror at den har skjermløsning i brikkesettet, og ikke dedikert skjermminne.

 

Løsningen skal ikke ha problem med Vista, du kan spille eldre spill og noe nyere spill på lav oppløsning. Skjermløsningen skal yte en god del bedre enn f.eks. GMA 950.

7323565[/snapback]

 

Hva får det til å tro at det er feil? Står det i spesifikasjonene så skal det stemme, hvis ikke så kan du heve kjøpet. Man må nesten gå utifra det som står i specsen stemmer:-)

7324068[/snapback]

 

Det som får meg til å tro at spesifikasjonene er feil hos Elprice er at det ikke finnes noe dedikert skjermkort ved navn ATI X1100. Derimot finnes det et ATI Radeon Xpress 1100 brikkesett. Dette brikkesettet har integrert Radeon X300 grafikkjerne.

 

http://ati.amd.com/products/Radeonxpress1100mob/specs.html

7325016[/snapback]

 

Så du snakker om ELprice sin pc? Ovenfor så refererer du til Lefdal slik jeg leser det:-) Men da er alt avklart:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...