Martin_byfuglien Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har nettopp kjøpt meg splinter cell double agent, men når jeg spiller det er det meste av bakgrunner bare hvite uten detaljer. f.eks level 2, i fengselet helt i starten kan bare se sengene, skapet og sam fisher. resten er hvitt. HJELP!!
Jefe Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Høres ut som om du må oppgradere sjermkortet ditt!! Hadde det samme når jeg prøvde Far Cry for første gang, så kjøpte jeg meg et nytt skjermkort. Og da gikk det smoooth Endret 19. november 2006 av Maggen91
Martin_byfuglien Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 jeg prøvde å installere på nytt. der ble det vist at jeg bare trengte å laste ned en ny driver. skal prøve det. takk for svar.
Martin_byfuglien Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 alt fungerte helt perfekt etter dette, men jeg har et nytt problem. når jeg skal åpne safer, så fungerer ikke "directional keys" noen ideer om hva dette kan være?
Martin_byfuglien Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 alt fungerte helt perfekt etter dette, men jeg har et nytt problem. når jeg skal åpne safer, så fungerer ikke "directional keys" noen ideer om hva dette kan være? 7345924[/snapback] INGEN SOM VET?
Bahamut Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Vilken driver brukte du? Har samme problem, med den nyeste driveren til skjermkrotet men jeg sliter med grafikken...
Roskov Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 alt fungerte helt perfekt etter dette, men jeg har et nytt problem. når jeg skal åpne safer, så fungerer ikke "directional keys" noen ideer om hva dette kan være? 7345924[/snapback] når du sniker deg opp til en safe eller noe sånt, scroll litt opp så du er i "running mode" da vil safe crackinga funke. er en kjent bug jeg leste om på et ubi forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå