Gå til innhold

Forstår du hva jeg sier?


Anbefalte innlegg

Er hjernen din rasjonell? Er det ikke din oppgave og tolke din hjernes signaler? Hvem vet om vi tolker de riktig?

Er det samfunnet som påvirker oss? Eller er det medfødt.. måten hjernen tolker ting på?

Går det på erfaring? Eller instinkt?

7318726[/snapback]

Min personlige hjerne er nok litt for rasjonell, ja.

Hvordan jeg tolker signaler er påvirket i stor grad av de som er rundt meg, spesielt min mor. Tviler på at det er medfødt. Det meste må læres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden går ingensteds, ser det ut til. Trådstarter gjør ingen ting for å dirigere diskusjonen, snarere tvert imot ser han ut til å ha forlatt den.

 

Tråden har dermed utviklet seg til en ren chattetråd. Det kan dere ta andre steder.

 

Jeg antar at det bertyr at man ikke har evnet å sette premissene for en debatt slik det er forutsatt i reglene for posting her:

 

Vi ber derfor om at folk som poster her:

1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning.

2. Sjekker om det allerede finnes en aktiv tråd om emnet.

3. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget.

Trådstarter skal få en anledning til å bringe diskusjonen inn på et eller annet spor, så får vi se om den er liv laga...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...