Gå til innhold

Er nyere 360 stillere en gamle under spilling?


hirthen85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Gjør som BTK, ring Microsoft's Xbox-kundeservice på 800 14 174, og forklar at din Xbox 360 er bricked.

Uansett, for å svare på ditt orginale spørsmål - jeg har en Xbox 360 som ble produsert i Oktober 2005, og den bråker som et veritabelt helvette, selv når den står i dashboard. En kamerat av meg har en Core, produsert i Desember 2005 som ikke bråker i det hele tatt.

En annen kompis av meg har en Premium 360, produsert i September 2006 som bråker litt når han spiller pga. DVD-ROM'en.

 

Tror ikke det er noe fasitsvar her, men virker ut som viftestøy iallefall er kraftig redusert siden launch (selv om ikke alle launch-days er like ille som min).

Lenke til kommentar

Den første 360'n min (okt 05) bråkte som et uvær pga DVD-spillern... Den nye (apr 06 tror jeg), ligger på et langt mer behagelig nivå... Begge hadde full spinnings av DVD-spillern under spill, men siste versjon har tydeligvis en annen DVD-spiller, fordi denne bråker langt mindre. Dessverre er den også dårligere til å lese ripete plater. Hadde FN3 som ble delvis ødelagt av den gamle 360'n, men den klarte likevel å starte spillet. Den nye 360'n klarer ikke å lese plata... :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...