Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Utrolig generalisering her, da. Så dere mener dere bryr dere mer om en eventuell jente enn det de som jentene velger gjør? Selvfølgelig finnes det drittsekker, men alle som er "kjekk" er jo ikke det.

7374929[/snapback]

Alle som er kjekk er selvfølgelig ikke drittsekker, jeg kjenner flere som er kjekke, og som er greie ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zappza: Akkurat slik føler jeg det også. Jeg blir kalt søt, grei, morsom, forsiktig og vil alltid det beste for andre... likevel blir alle jentene jeg kjenner kun gode venner med meg. Egentlig veldig trist, ettersom at jeg faktisk får følelser og begynner å tro at det kan bli noe. Når jeg da ser henne dagen etterpå flørte med en av 'Bad Boys' gutta, så lurer jeg på hva jeg gjør feil? Gjør jeg noe galt? Er vi søte for kjedelige?  :cry:

 

Hvorfor ønsker ikke unge jenter gutter som faktisk vil ta vare på dem, og gi dem masse omsorg; istedenfor de 'kjekke' som kun er ute etter fart, spenning og et knull eller to :(

7373086[/snapback]

Om det ikke er pga de søte guttene man blir homo, er det i hvert fall en heldig bivirkning. :wee:

 

Men seriøst, søte gutter er ofte også beskjedne og ødelegger lett for seg selv ved å være for tilbakeholdne. Jeg er beskjeden og tilbakeholden, men får høre hvor søt og snill jeg er veldig ofte, og jeg er evig singel.

7376638[/snapback]

 

Meget mulig problemet deres ligger kanskje i følgende:

-Dere viser lite/ingen form for fysisk intresse.

Det er ikke snakk om å klå over alt, men berøring sammen med komplimenter som får en kvinne til å føle seg bra. Det kan være alt ifra leiing til klemming og annen form for kos. Jeg har lært av tidligere feiltak, og jeg er nå mer "frampå" og er ikke redd for å vise min intresse på en fysisk måte.

 

Er dere enig/uenig?

Lenke til kommentar
Meget mulig problemet deres ligger kanskje i følgende:

-Dere viser lite/ingen form for fysisk intresse.

Det er ikke snakk om å klå over alt, men berøring sammen med komplimenter som får en kvinne til å føle seg bra. Det kan være alt ifra leiing til klemming og annen form for kos. Jeg har lært av tidligere feiltak, og jeg er nå mer "frampå" og er ikke redd for å vise min intresse på en fysisk måte.

 

Er dere enig/uenig?

7379084[/snapback]

Der beskrev du meg. Er aldri frampå og ganske sjenert, ivertfal hvis jeg ser jenten for første gang.

 

Ganske vanskelig å plutselig gjøre et move når man ikke er vant til det.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Jeg har diskutert dette med venninner, og tror ikke jeg er alene når jeg sier:

* Jeg vil ha en gutt som ser normal ut - ikke en som er så kjekk at jeg alltid vil være bekymret for alle de 100 damene som kaster sg over han. For sjalu til det!

 

* en gutt som er snill og hyggelig, og som jeg kunne vært venn med hadde det ikke vært for at jeg hadde følelser for han. MEN! Han må ikke være altfor snill...Det der er en vanskelig balanse, men han må være snill, men likevel mann. Er man en skikkelig matcho person kan man være mye snillere uten at det blir dumt enn om man er litt mindre og "søtere". Beklager, men sånn funker det for meg hvertfall.

 

* Selvtillit er verdens mest sexy ting! Har du det ikke, så lat som du har det. Selvsikkerhet er IKKE det samme som å være frekk og klysete - det virker faktisk ganske usikkert. Badboys kan være sexy, men ikke dem man vil bli sammen med /gifte seg med.

 

* Sist, men ikke minst - lister med kriterier og forklaringer er en ting, praksis noe annet. Blir som regel forelska i folk som er helt anderledes enn det jeg drømmer om, og ikke forelska i de som har alt jeg drømmer om. Skulle ønske jeg kunne gi en forklaring, men jeg er ikke gud. I bunn og grunn må man bare hand around, være seg selv og ta litt sjanser. Plutselig kommer er alt perfekt når man mist venter det. Klisjé klisjé, men en grunn til at det ble det!

 

Kanskje verdt og nevne, jeg er en jente på 25... Husker desverre godt at denne listen nok så litt anderledes ut som 17 åring. ja...

Lenke til kommentar

Tar oppfordringen Pangaea! :)

 

Jeg har diskutert dette med venninner, og tror ikke jeg er alene når jeg sier:

* Jeg vil ha en gutt som ser normal ut - ikke en som er så kjekk at jeg alltid vil være bekymret for alle de 100 damene som kaster sg over han. For sjalu til det!

 

* en gutt som er snill og hyggelig, og som jeg kunne vært venn med hadde det ikke vært for at jeg hadde følelser for han. MEN! Han må ikke være altfor snill...Det der er en vanskelig balanse, men han må være snill, men likevel mann. Er man en skikkelig matcho person kan man være mye snillere uten at det blir dumt enn om man er litt mindre og "søtere". Beklager, men sånn funker det for meg hvertfall.

 

* Selvtillit er verdens mest sexy ting! Har du det ikke, så lat som du har det. Selvsikkerhet er IKKE det samme som å være frekk og klysete - det virker faktisk ganske usikkert. Badboys kan være sexy, men ikke dem man vil bli sammen med /gifte seg med.

 

* Sist, men ikke minst - lister med kriterier og forklaringer er en ting, praksis noe annet. Blir som regel forelska i folk som er helt anderledes enn det jeg drømmer om, og ikke forelska i de som har alt jeg drømmer om. Skulle ønske jeg kunne gi en forklaring, men jeg er ikke gud. I bunn og grunn må man bare hang around, være seg selv og ta litt sjanser. Plutselig kommer er alt perfekt når man mist venter det. Klisjé klisjé, men en grunn til at det ble det!

 

Kanskje verdt og nevne, jeg er en jente på 25... Husker desverre godt at denne listen nok så litt anderledes ut som 17 åring. ja... :cry:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Fant denne, kanskje denne stemmer?

 

A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you’re a great guy, but I don’t like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we’re not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we’re going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn’t work out, we’ll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.

Lenke til kommentar
Men seriøst, søte gutter er ofte også beskjedne og ødelegger lett for seg selv ved å være for tilbakeholdne. Jeg er beskjeden og tilbakeholden, men får høre hvor søt og snill jeg er veldig ofte, og jeg er evig singel.

7376638[/snapback]

Samme her. De fleste damer ser ut til å like meg, men jeg må inrømme at jeg er litt beskjeden, og noen syns jeg ser direkte sint ut, men jeg er jo ikke sint, lol.

7376682[/snapback]

Haha, morsomt å høre! :p

 

Selv får jeg ofte høre at jeg ser trist ut. Det hjelper ikke akkurat på selvtilliten... :ermm:

 

"Vegard, er det noen som har dødd, eller?"

7377520[/snapback]

 

Haha! Den kjente jeg meg igjen i. Jeg er typen som ikke kan smile på kommando, i så fall blir den en rar grimase.

 

Jeg er også typen som er forsiktig, foretrekker å bli kjent med jenta før jeg prøver meg. Kjæresten min må også være min beste venn, ha like interreser osv. Jeg må som sagt bli kjent med jenta før jeg får lyst til å prøve meg, at hun er pen er ikke nok. Faren med det er vel kanskje at jeg ikke virker veldig interresert med en gang og de begynner å se på meg som en venn.

 

Men, som sagt før. Jenter i flest i 16 års alderen er ikke interresert i et forhold som skal vare livet ut, men mer enn flørt så da blir det til at de prøver seg på "bad boys". Tror jeg da.

Lenke til kommentar
No e da fleire måna sio eg hadde dama sist.. koffor da? =P

Før va alle ute itte meg.. !? :p SVAR ! =D

8723514[/snapback]

 

Det kommer jo ann på så mange ting, en grunn kan være at når en blir eldre satser man mer på ordentlig forhold, og blir ikke sammen med en person bare for å bli sammen med noen. Og å ikke ha kjæreste på flere måneder er ikke uvanlig! Samme hvor kjekk/pen en er.

Lenke til kommentar
det virker som jentene vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

7313896[/snapback]

 

Det finnes flere jenter som liker koselige gutter, selvfølgelig! Men at gutten bare er koselig og slikt, blir kanskje litt kjedelig. Må jo være litt frempå ;)

Lenke til kommentar

Snill og søt er BAD.

 

Les signaturen min..

 

Når jeg var liten så ville jeg ikke være søt.. Jeg ville være tøff! Sånn er jeg enda og jeg håper alle andre mannfolk vil det samme.

 

Det der feminine, sosse opplegget tar snart helt overhånd. Er dritt lei av å se "gutter" fly rundt i Bjørn Borg pysjbukse.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Snill og søt er BAD.

 

Les signaturen min..

 

Når jeg var liten så ville jeg ikke være søt.. Jeg ville være tøff! Sånn er jeg enda og jeg håper alle andre mannfolk vil det samme.

 

Det der feminine, sosse opplegget tar snart helt overhånd. Er dritt lei av å se "gutter" fly rundt i Bjørn Borg pysjbukse.

8725772[/snapback]

 

 

Sosser er fine, de også:) Men det fineste er gutter med egen stil.

Lenke til kommentar
Snill og søt er BAD.

 

Les signaturen min..

 

Når jeg var liten så ville jeg ikke være søt.. Jeg ville være tøff! Sånn er jeg enda og jeg håper alle andre mannfolk vil det samme.

 

Det der feminine, sosse opplegget tar snart helt overhånd. Er dritt lei av å se "gutter" fly rundt i Bjørn Borg pysjbukse.

8725772[/snapback]

Men, da har du jo bare endra stil fordi du er dritt lei, det betyr ikke at du ikke liker Bjørn Borg pysjbukse. :rofl: Du bruker Bjørn Borg pysjbukser og setter det på en måte opp mot din egen stil.

 

Hvis jentene ikke liker sossegutter og Bjørn Borg pysjbukser, hvorfor fortsetter folk med det, det lurer jeg på... :hmm:

Lenke til kommentar
Men, da har du jo bare endra stil fordi du er dritt lei, det betyr ikke at du ikke liker Bjørn Borg pysjbukse.  :rofl: Du bruker Bjørn Borg pysjbukser og setter det på en måte opp mot din egen stil.

 

Hvis jentene ikke liker sossegutter og Bjørn Borg pysjbukser, hvorfor fortsetter folk med det, det lurer jeg på... :hmm:

8726594[/snapback]

 

Når jeg sier jeg er dritt lei, da mener jeg også at jeg ikke liker det. Har aldri likt sossestil eller sosser noen gang i hele mitt liv og det kommer jeg til å fortsette med å mislike.

 

Jeg syns det ser slaskete ut å gå med pysjbukse ute blandt folk og hvertfall når det er sosser og det heter Bjørn Borg. Den sossestilen begynner å bli mer og mer slaskete. Det lange håret dems ser helt fett ut av voks og det er dratt helt bakover.

 

Og du trenger ikke sette den forpulte stygge pysjbuksa opp mot noen som helst annen stil, for å syns den er møkka stygg og den ser så jevli slaskete ut at det er ikke mulig engang.

 

Og til dere "gutter" med rosa bjørn borg bokser, vil jeg bare si; ÆÆSHJ! :omg:

Kjøp dere heller en som er tigerfarga som det står "Frank" på.

 

Uansett om alle jentene hadde blitt klissvåte i trusa av at de så meg i en pysjbukse, så ville jeg aldri tatt på meg noe så slaskete og stygt.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...