Gå til innhold

Hvilket band som ikke finnes mer ville du sett?


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
The Who med avdøde fra Moon og Entwistle. Tidenes beste rytmeseksjon *cry*

7393447[/snapback]

 

Er ikke så helt enig med deg i det, og grunnen er "the Expirience". Makan til konsert sammen med Jonny Winter på Rockpalatz (nattrock på NRK) i 1981 har ikke jeg opplevd.

Lenke til kommentar

Er ikke så helt enig med deg i det, og grunnen er "the Expirience". Makan til konsert sammen med Jonny Winter på Rockpalatz (nattrock på NRK) i 1981 har ikke jeg opplevd.

7394689[/snapback]

 

Var det i 1981 dette. Satt sammen med broderen og så på dette, husker ikke stort av konserten da. Morro om NRK kunne ha kjørt mer nattrock av det gamle slaget igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er ikke så helt enig med deg i det, og grunnen er "the Expirience". Makan til konsert sammen med Jonny Winter på Rockpalatz (nattrock på NRK) i 1981 har ikke jeg opplevd.

7394689[/snapback]

 

Var det i 1981 dette. Satt sammen med broderen og så på dette, husker ikke stort av konserten da. Morro om NRK kunne ha kjørt mer nattrock av det gamle slaget igjen.

7394946[/snapback]

 

Hehe, lurer på hvor våken du og brodern var :p Den festivalen bestod av: Mink the Ville, Pattie Smith Group, og tilslutt Jonny Winter med "Expirience", og Jonny and the dudes holdt på helt til klokken kvart over seks Søndag morgen, det var vel ca. 1,5 timer mere enn avtalt :love: Enig medf deg. måå bare få tak i opptaket :thumbup: Sende mail til Dyrhaug"dyret" fordi han dusten var "lamaen" som ledet nattrocken på den tiden. Spør om å være lam i hodet... :love:

 

Uannsett så gikk du glipp av en megagig :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147
PF_417782_999Led-Zeppelin-Swansong-.jpg

Så jævli lyst å se dem live, men var født i feil tiår :(

7515372[/snapback]

 

Du er en meget intelligent person, med en utsøkt og sofistikert smak :thumbup: Nydelig bilde, finnes det i et større format. Den hadde passet perfekt som bakgrunn. :love:

 

Vær glad du er ung, lite sjarm med prostataproblemer :D

Lenke til kommentar
http://i5.photobucket.com/albums/y197/Wonder_Chimp/PF_417782_999Led-Zeppelin-Swansong-.jpg

Så jævli lyst å se dem live, men var født i feil tiår :(

7515372[/snapback]

 

Du er en meget intelligent person, med en utsøkt og sofistikert smak :thumbup: Nydelig bilde, finnes det i et større format. Den hadde passet perfekt som bakgrunn. :love:

 

Vær glad du er ung, lite sjarm med prostataproblemer :D

7515427[/snapback]

 

Wow, takk :)

 

Vet desverre ikke om det bilde i hi res. Synd, for jeg kunne tenkt meg den som desktop selv.

 

Men jeg har noen andre Zeppelin wallpapers:

post-107830-1166288299_thumb.jpg

post-107830-1166288339_thumb.jpg

post-107830-1166288357_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...