DirtyBit Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Er enig med trådstarter, dette er grunnen til at jeg ikke spiller WoW lengre. (Sluttet når jeg dinget 60 og fant ut hva det gikk i.) Fullt av greedy shit-kids som aldri blir mettet i sin søken etter virituelle items. 7481588[/snapback] lol... var jo det siden lvl 1.. husker godt da jeg spilte i US open beta.. fy søren det var kult å se folk i fult greens.. for å ikke snakke om han heldige fyren som hadde et blått item.. hadde du mount så var du gudommelig.. er jo det hele prinsippet med mmo er... lvl deg sterkere og få bedre items og pvp med andre Endret 12. desember 2006 av Darkey
Mushaboom Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Er enig med trådstarter, dette er grunnen til at jeg ikke spiller WoW lengre. (Sluttet når jeg dinget 60 og fant ut hva det gikk i.) Fullt av greedy shit-kids som aldri blir mettet i sin søken etter virituelle items. 7481588[/snapback] lol... var jo det siden lvl 1.. 7481909[/snapback] Neh, frem til L60 sullet jeg rundt med tradeskillet blå items og PvP-rewards. På L60 har man ikke noe valg lengre.
DirtyBit Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Er jo derfor blizzard har satt lvl grinden så jalla lav og.. man skal kunne lvle fort til 60 så endgame/pvp, eller om du vil rerolle... enkelte andre spill kan ta opp til et år å greie lvl cap`en ikke sant...
neoman Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 hadde faktisk tenkt til og slutte selv. men ble for mye med nye honor systemet .
Marti Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er jo derfor blizzard har satt lvl grinden så jalla lav og.. man skal kunne lvle fort til 60 så endgame/pvp, eller om du vil rerolle... enkelte andre spill kan ta opp til et år å greie lvl cap`en ikke sant... 7489206[/snapback] Eh, 10 dager er vel gjennomsnittet for å nå 60. Første gangen brukte jeg 18 dager, da kan jeg vel si jeg koste meg med spillet. Kjøpte akkurat Guild Wars, fikk første karakteren min opp til level 6 første dagen (20 er maks), så dette passer nok mer for meg. Her er det nesten ubetydelig hvilket gear du har, du må stole på dine egne ferdigheter, partiet og din build. Har forresten spilt GW før også, stoppet fordi ingen andre venner spilte det, dette er situasjonen nå også.
gamer73 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Trådstarter har sikkert mye rett i det han skriver og da er det jo legitimt for ham å slutte med wow. For min del så har jeg vel aldri vært en ekte MMO'er. Jeg prøve Anarchy online og Starwars. Hatet dem begge som pesten...kanskje pga at det krevde at jeg måtte være en ekte MMO'er? Han nevner et jag om items i wow. OG jeg er bare enig med ham jeg. Men i motsetn til ham så er det faktisk dette som driver meg i wow. og det var det jeg likte med spillet i begynnelsen også. Jeg elsker å se "kul" ut i spill og spiller alltid for å få "kulere" (ikke nødvendigvis dem beste) items. Det sosiale i spill betyr mindre for meg. Selv om det er fint å ha venner i guild osv, så er dem beste øyeblikkene jeg har hatt i wow solo, eller når jeg har vært sammen med RL venner i spillet. Online venner er for meg noe flyktig...noe som jeg aldri egentlig bryr meg noe særlig om. Kjekt så lenge det varer, men dem betyr lite i det lange løp. Men for at dere ikek skal tolke meg som en eremitt-aktig skikkelse, så vil jeg bare si at når jeg koser meg mest i wow går jeg solo og holder på med mitt, samtidig som jeg prater piss på guildchat i timevis. Jeg er svært glad i å prate om alt og alle, men jeg liker ikke fysisk være med andre i alt for lang tid av gangen. Med det mener jeg at jeg ikke liker å være i raid i mer enn ja...4-5 timer uken. Konklusjonen min er at jeg liker wow pga alle dem tingene trådstarter ikek liker wow for. Det vil si at wow kanskje ikke er det perfekte MMO, men det er det perfekte spillet for en gammel FPS'er som ville ha litt mer "story"enn den endeløse skytingen i BF, men samtidig kunne spille uten å "tenke" for mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå