Gå til innhold

Hvor ble det av Hero Classes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har spilt WoW, men har fulgt med litt på expansionen da det virker som den kommer til å gjøre spillet noenlunde aktuelt for meg igjen. :p

Har de ikke drevet og snakket om Hero Classes helt siden starten av WoW?

Og ble det ikke sagt på et punkt at de skulle dukke opp i expansionen?

Følger jeg ikke med eller har de helt droppet det/sluttet å snakke om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blizzard har fortsatt planer om det (har blitt nevnt i intervjuer her og der), men tror kanskje de sliter litt hvordan de skal implementere det... balansering av klassene slik de er nå er vel vanskelig nok, så det tar nok sin tid.

Skrevet (endret)
Aldri hørt om Hero classes..

Noen som gidder å fortelle litt? :)

7317502[/snapback]

Blizzard har gått mer og mer vekk fra det og nesten skrinlagt det, tror de sliter med å definere hvordan de vil ha det.

Med andre ord de har flytta det fra TODO-lista til Things-we-want-to-do-somewhere-in-a-distant-future-lista xD

Blizzard har heller aldri sagt hva det er, men jeg antar at man kan permanent spesialisere seg innen en bestemt retning i en klasse. For eksempel "Demon Hunter" osv...

De skulle jo også implementere Siege Weapons i BG. Altså katapulter osv, men det har vel havna i den samma kategorien etter hvert.

Endret av zbegra
Skrevet (endret)

la meg forklare hva en knight/crusader egentlig er:) sånn i real life. Med dette tenker jeg på en elitesoldat med noen spesialangrep som gir sinnsyk skade. Hvor passer en pala inn i dette?

Det finnes ingen real life ekvivalenter til en paladin i wow. Pga det finnes ikke magi. Så derfor er f.eks en tempel ridder (kanskje den real life soldaten som har blitt mest sammenlignet med en pala i wow) ikke er mer enn en elite warrior som tildels er fanatisk kristen. Tempelridderne regnes ofte som den tidens verdens beste krigere.

Endret av gamer73
Skrevet

Nja, leste litt rykter om Hero classes en gang. Det som var posta skulle være fra sikkre kilder påstos det. Uansett det ble fjernet ganske raskt. Husker at den gangen var det snakk om at warriors kunne velge to veier. Ene valget var Blademaster.

Mere rykter her

Skrevet

hmm ok..er ikke heroes i wc3 warcraft personligheter? så vil det si at en hero klasse ville blitt forbeholdt dem ytterst få på hver server som f.eks klarte å bli arthas f.eks? dvs man blir en halvgud?

Skrevet (endret)
hmm ok..er ikke heroes i wc3 warcraft personligheter? så vil det si at en hero klasse ville blitt forbeholdt dem ytterst få på hver server som f.eks klarte å bli arthas f.eks? dvs man blir en halvgud?

7320713[/snapback]

Mountain King

Blood Mage

Chieftain

Shadow Hunter

Keeper of The Grove

Demon Hunter

Warden

Death Knight

Dark Ranger

osv...men de ville nok måtte finne på en del nye også for å passe inn i WoW som spill

og nei, aldri i livet om blizzard ville latt en spiller styre Arthas, det er ikke sikkert blizzard vil la oss knerte ham som boss engang, han er alt for viktig i lore, isåfall ville det bli i den aller siste expansionpacken

Endret av zbegra
Skrevet (endret)
Tror ikke dette kommer for å være ærlig, er like så mye oppspinn som klassen "Spell Locker" eller no sånt, som skulle være en ny ekslusiv klasse til Blood Elf.

7321361[/snapback]

Tja, noe av det med Hero classes må det ha vært noe i.

Sitat fra linken jeg la ut, Blizzard har bare gjort det på en annen måte.

MAGES

Human Mage:

Archmage: The Archmage is an exact extension of the mage class, with arcane, fire, and frost spells. Apparently one of the abilities being toyed around with is Summon Water Elemental. The planned incarnation of the spell will be a long-cooldown summon that will not function like a normal pet, and will instead function more along the lines of the Mechanical Yeti (no player control).

Dette kommer som meg vidt bekjent i TBC

Edit: Mere her :

Human Paladin:

Templar: The Templar is the holy warrior that so many paladins wanted their class to be. The Templar has limited healing, but receives a slew of new combat abilities, making the Templar much better at tanking and melee damage than the paladin.

Her har jo Paladins fått taunt i TBC.

Endret av Darkrevan
Skrevet

Men Blizzard lover mye, og de gjør faktisk mer enn spillerene legger merke til selv.

Men jeg syntes det var utrolig dumt at de ikke la inn nye klasser-.-

Hero classes derimot kommer nok etterhvert også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...