-Jungeldyret Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hei alle sammen. Var ikke helt sikker hvor jeg skulle poste denne, så gjorde det her ettersom jeg ikke er sikker på om problemet ligger i Opera eller diskusjon.no Da jeg, som vanlig, gikk inn her i dag morges kom det opp "Velkommen, gjest". Dette skulle ikke skje, ettersom jeg har satt på "Husk meg" funksjonen, og denne har virket i "uendelig" lang tid. Iallfall, jeg logget meg inn på nytt, og haket av på "Husk meg". Noen timer senere, da jeg skulle inn på nytt skjedde det samme som sist. Jeg var "Velkommen, gjest"? Dette skjer hver gang jeg går ut og inn av Opera nå, selv om jeg hvér gang huker av på "Husk meg". Er det bare noe galt med diskusjon.no for tiden eller er det noe annet?
qualbeen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 du har kanskje huket av for at Opera skal slette cookies når programmet avsluttes?
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Tror ikke det... Noen steder jeg kan finne det ut? Hvis det er på Verktøy - Historikk - Slett mellomlager på disk - "Tøm ved avsluttning" så har jeg ikke krysset det av.
pmarius Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Det han mener er nok heller om du har krysset av denne: Verktøy -> Innstillinger ->Avansert ->Infokapsler -> Slett nye informasjonskapsler når Opera avsluttes. Fjern krysset der, så ordner det seg kanskje Endret 19. november 2006 av pmarius
qualbeen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 stemmer pmarius. Og hvis ikke det hjelper, gå til forsiden (diskusjon.no) og trykk refresh/F5. Da bør opera få med seg at du er logget inn.. (Jeg leste i en annen tråd at cachen trenger å oppdateres hvis man besøker forumet som avlogget)
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 pmarius: Det var ikke krysset av der. Gikk til forsiden og trykket F5 et par ganger, får se om det hjalp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå