Gå til innhold

Min STORE RetroHobby


moto85

Anbefalte innlegg

Jeg elsker gamle spill og maskiner.. helt dilla, nintendo, sega, sony, you name it, bygger opp en stor samling nå, har kanskje 300 spill av alle mulige konsoller, atari maskiner, nintendo playstation dreamcast, sega gameboy gizmondo lynx o.s.v.. hehe.. noen andre som liker dette? Har også en nettside med alt mulig :)

RetroMania.Info :D

Endret av moto85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en gammel Sony HitBit 75 MSX maskin som jeg tar frem i ny og ne og spiller litt på og mimrer tilbake til "gamle" dager :)

 

Har også en Gameboy (god gammeldags med sort/hvit skjerm) med rundt 10 spill, men den har ikke jeg brukt på mange år. Har brukt å låne den ut til unger som kommer på besøk.

Men de begynner å bli så kravstore de også så de bruker den ikke så mye, sistemann som lånte den (en gutt på 8 år) grein på nasen når han så det IKKE var fargeskjerm på den og sa at "denne må være gammel siden den ikke har farger" :)

Lenke til kommentar
Jeg har en gammel Sony HitBit 75 MSX maskin som jeg tar frem i ny og ne og spiller litt på og mimrer tilbake til "gamle" dager :)

 

Har også en Gameboy (god gammeldags med sort/hvit skjerm) med rundt 10 spill, men den har ikke jeg brukt på mange år. Har brukt å låne den ut til unger som kommer på besøk.

Men de begynner å bli så kravstore de også så de bruker den ikke så mye, sistemann som lånte den (en gutt på 8 år) grein på nasen når han så det IKKE var fargeskjerm på den og sa at "denne må være gammel siden den ikke har farger"  :)

7311758[/snapback]

Har også svart-hvitt på min Gameboy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...