Gå til innhold

hvilken dyr er best for hunter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bjørner har vel mest liv tror jeg? Skilpadder har mer armor, pluss at en del dyr har spesielle muligheter. Feks noen katter kan stealthe osv. Også forskjell i attackspeed. De fleste bjørner har vel 2,5 attackspeed og de fleste katter 1,50? Få deg Broken tooth, som er en lvl 37 katt i Badlands. Han har 1,0 i attackspeed og denger med andre ord castere i pvp^^

Lenke til kommentar
De fleste bjørner har vel 2,5 attackspeed og de fleste katter 1,50? Få deg Broken tooth, som er en lvl 37 katt i Badlands. Han har 1,0 i attackspeed og denger med andre ord castere i pvp^^

mnjaa...de fleste bjørner har vel 2.0 i attackspeed bortsett fra Ursius (lvl 56 elite i Winterspring) som har 2.4 og er kjent for sin ekstreme treghet. Young Forest Bear i Elwynn Forest har 2.5

 

http://petopia.brashendeavors.net/ er siden for info om pets btw

Endret av moridin
Lenke til kommentar

Skal ikke slenge ut om hvilket dyr som er best. Men kan nevne de jeg har hatt og de jeg har nå.

 

Fra lvl 10 og oppover brukte jeg bare en standard bjørn jeg fant i skogen.

 

Fra 34 -> hadde jeg Brooken Tooth, som fleste hunters skaffer seg pga den raske attackspeeden. Brooken Tooth finner man i Badlands

 

Etter lvl 60 så begynte jeg med litt grinding og trengte et bra tanker pet, fant ut at jeg skulle gå for Ursius, som tasser rundt i Winterspring

 

Trengte å et pet som var effectivt for raidet så jeg gikk for en Bloodaxe Worg, disse er i LBRS. Rett etter Orgers før og litt etter Gizrul the Slavener. Denne ulven har en buff som går på party.

 

Furious Howl

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Furious Howl

Party members within 15 yards receive extra damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds.

60 Focus; Instant; 10 second cooldown.

Can be used by: Wolves.

 

Rank 1: Pet Level 10 (10 TP). Party members within 15 yards receive an extra 9-11 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds.

 

* Coyote Packleader (11 - 12 Westfall)

* Mist Howler (22 Ashenvale)

* Prairie Wolf Alpha (9 - 10 Mulgore)

* Worg (10 - 11Tirisfal Glades)

 

Rank 2: Pet Level 24 (15 TP). Party members within 15 yards receive an extra 18-22 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds.

 

* Black Ravager Mastiff (25 - 26 Duskwood)

* Elder Crag Coyote (39 - 40 Badlands)

* Ghostpaw Alpha (27 - 28 Ashenvale)

* Longtooth Howler (43 - 44 Feralas)

* Silvermane Howler (45 - 46 The Hinterlands)

 

Rank 3: Pet Level 40 (20 TP). Party members within 15 yards receive an extra 28-34 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds.

 

* Death Howl (49 Rare / Felwood)

* Felpaw Wolf (47 - 48 Felwood)

* Longtooth Runner (40 - 41 Feralas)

* Silvermane Wolf (43 - 44 The Hinterlands)

* Snarler (42 Rare Feralas)

 

Rank 4: Pet Level 56 (25 TP). Party members within 15 yards receive an extra 45-57 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds.

 

* Bloodaxe Worg (56 - 57 Blackrock Spire)

 

Siden jeg ble ferdig med å grinde og startet heller med PvP og Raiding så kvittet jeg meg med Ursius, og skaffet meg Olm the Wise. Olm the Wise finner man i Felwood, det som er bra med Olm the Wise er den høye Parry/Dodge sjangsen den har :thumbup:

 

 

Finnes sikkert mange andre bra pets der ute, disse er sikkert ikke de beste men jeg er fornøyd med dem :) gleder meg til TBC, Eye Peck +++ mye mer skills på pets :)

 

Mye bra info om pet finner du på Petopia som noen andre her og har nevn :) blandt annet hvor rare spawns er, skills og tameing guides.

 

Happy Hunting :w00t:

Endret av CyprieN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...