wil Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hei. Dette er litt små merkelig. Etter en viss tid etter at jeg har begynt en nedlasting av torrent så kveles Internetten min. Da faller både torrenten og Mercury ut. Jeg skjønner det ikke for torrent har fungert veldig bra før på min pc. Jeg vet ikke om problemet eksisterer også i XP, men i Windows 2000 på samme pc skjer det etter en viss tid. Bare sånn for å prøve da. så tok jeg å skifta fra µTorrent til Azureus, for å se om det fungerte bedre, men nei. Hva kan være feil her? Litt kjedelig å aldri få ferdig en nedlasting Håper noen vet noe. Vennelig hilsen. wil.
.V. Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hadde akkurat samme problemet, skyldtes en crappy router. Har noe med hvor mange tilkoblinger routeren kan opprettholde samtidig å gjøre tror jeg.
Akidon Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Kan vere routern din som ikke takler alle tilkoblingene. Prøv og sett ned antal tilkoblinger i azueus
wil Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 (endret) Hvor gjør jeg det hen da? Hvilke instillinger? Satt å stressa med instillinger i Azureus i går. Men det merkelige er at det aldri har skjedd før. Endret 17. november 2006 av wil
Akidon Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Du kan også prøve å restarte routern. I Azureus kor du inn på konfigurasjon og overføring og skrur ned globale antal forbindelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå