Gå til innhold

Bannet fra VAC pga cheat, men har IKKE cheated !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet om flere som har fått accounten sin bannet pga cheat. Og de har ikke cheatet. Det er bare 1.6 som har blitt bannet hos dem.

 

Ene sendte en mail til valve og sa at han hadde blitt bannet og han ikke hadde cheatet.

 

han fikk dette svaret:

 

Response (JeffH) 11/16/2006 08:55 AM

Hello,

 

Our system indicates that your account has been permanently banned by the Valve Anti-Cheat system (VAC) - unfortunately, the Steam support team is unable lift the ban.

 

We are not able to disclose the cheats which were detected, nor can we provide the date and time the infraction took place. VAC has confirmed that the ban on your account was applied legitimately.

 

This ban applies to a Steam account (regardless of whom was using the account at the time the infraction occurred) and any games registered under the account. The use and security of your Steam account is your responsibility.

 

We cannot move game subscriptions from accounts which have been banned by VAC.

 

The account may still be used to play single-player games or to connect to non-secure game servers and for games played over a LAN. Please change your filter settings in the server browser list to show servers which are not VAC-secured (from the Steam main menu go to the "View" option, select "Servers" and then select "Not secure" in the Anti-Cheat drop-down).

 

Please do not register retail products or purchase new Steam subscriptions on a VAC-banned account. If you choose to purchase a new copy of the game, please register it or install it with a new Steam account. Remove all cheats from your system before you install (if you do not know where the cheats were installed, you may want to consider reformatting the machine and starting over with a new installation of your operating system).

 

 

edit: han kjøpte seg ny account

Endret av graslauk
Lenke til kommentar
Har ikke lånt bort kontoen i det siste da?

 

Eller hatt andre som har tatt seg en runde på din pc? :innocent:

 

 

Har det som prinsipp å ikke låne bort steam kontoen min.

7299799[/snapback]

 

Nei, jeg låner ikke bort noe med passord...

 

Og PCen er passord-beskyttet og jeg tviler på at noen av søstrene mine på 12 og 7 år har hacket seg inn og lastet ned cheat :roll:

Lenke til kommentar
har du prøvd cheat de siste 3 månedene?

7300037[/snapback]

 

Nei, jeg har aldri cheatet på online server...

7300200[/snapback]

VAC2 kan scanne pcen din for cheats.

7303283[/snapback]

Hvis jeg ikke tar feil, så kan cheats kun oppdages av VAC hvis de ligger i Steam/*, eller at det er en fil som kjører ved siden av CS. :-)

Lenke til kommentar
Hvor kan man få kjøpt ny steam account?

7301721[/snapback]

www.steampowered.com

 

Jeg vil også nevne det at det er en del som påstår de ikke har cheatet, MEN de har brukt x-spectate online på servere, noe som kan være grunnen til mange bans.

7301724[/snapback]

 

Hva er x-spectate?

7304190[/snapback]

 

såvidt jeg vet så er det ett prog. som virker akuratt som WH..Bare når du er i specate..Så hvis du bruker x-spectate ser du igjenom veggene, for å se om andre cheater... latterlig prog, synes jeg... men noen synes det er bra :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor kan man få kjøpt ny steam account?

7301721[/snapback]

www.steampowered.com

 

Jeg vil også nevne det at det er en del som påstår de ikke har cheatet, MEN de har brukt x-spectate online på servere, noe som kan være grunnen til mange bans.

7301724[/snapback]

 

Hva er x-spectate?

7304190[/snapback]

 

såvidt jeg vet så er det ett prog. som virker akuratt som WH..Bare når du er i specate..Så hvis du bruker x-spectate ser du igjenom veggene, for å se om andre cheater... latterlig prog, synes jeg... men noen synes det er bra :hmm:

7304228[/snapback]

 

Det er jo ikke latterlig. Blir brukt for å se om folk cheater, gjerne i HLTV osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...