lankeveil Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 "Suger" er kansje å ta litt i men jeg ble utrolig frustrert over "Pathfinding"-en som er det verste jeg har hvert borti blandt totalwar serien. Etter min oppfatning har vektleggingen på den individuelle slossingen gått på kraftig bekostning av spillets generelle flyt på slagmarken..... noen meninger?
Camper_killer Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 CA har jo sine feil, men de tar jo som regel å patcher de største feila da. Gothic 3 anyone?
Songmist Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Utrolig skuffet over dette spillet. Er man en av dem som har spillt en smule for mye RTW, så er det ikke noen utfordringer å finne i M2TW. AIen er latterlig dårlig og spillet er generelt for enkelt på very hard/very hard. En annen ting er at få factions har en spesiell "feel". Rett og slett for dårlig i forhold til en juvel av ett spill som feks. RTW. Endret 16. november 2006 av Songmist
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 rome bar ikke noe juvel ikke at M2 er det heller, syns TW har tapt seg sien M1. men er fremdeles gode spill
Camper_killer Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Utrolig skuffet over dette spillet. Er man en av dem som har spillt en smule for mye RTW, så er det ikke noen utfordringer å finne i M2TW. AIen er latterlig dårlig og spillet er generelt for enkelt på very hard/very hard. En annen ting er at få factions har en spesiell "feel". Rett og slett for dårlig i forhold til en juvel av ett spill som feks. RTW. 7299200[/snapback] Etter å ha tatt over hele verden med grekerne samt spilt alle factions med vanlig og barbarian invasion, så var den størse armeen jeg møtte på Rome 8000 polakker. Ikke nok med det, men de sendte bare inn noen få tusen av gangen. På Medieval 2 så kommer milan alene med 6000 soldater, og mongolerne kom med 25 000. AIen er blitt smartere på selve "brettet", ikke på slagmarken. Mener nå jeg da ivertfall.
koronag Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 AI`er ok når du angriper dem, men når de skal angripe er det bare helt patetisk. Jeg er lei av å skyte dem i filler mens de står og flytter litt frem og tilbake. Og for ikke å nevne Ai`en i siege. Herregud ...
sattar Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 kan noen vær så snill å hjlpe meg med hvordan man laster den Campaigenen . en god forklaring Takk
TCi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg