LaserMannen Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Har akkurat formatert pcen og har installert det meste av drivere, men når jeg kommer inn i windows fungerer ikke razer copperhead musen min uten at jeg drar ut usb pluggen og så tar den inn igjen. Har søkt etter usb drivere til hk, men finner den ikke kan noen hjelpe? HK: Gigabyte Gigabyte GA-M55S-S3 Socket AM2 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Har du overklokket (da kan sånt skje), eller testa med annen usb-mus? Eventuelt ikke, og siden problemet ikke er nevnt hverken i nye bios-revisjoner eller FAQ, så kan det være at USB 2.0 ikke er enablet i BIOS. GA-M55S-S3 (Rev 1.1) Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 16. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Har du overklokket (da kan sånt skje), eller testa med annen usb-mus? Eventuelt ikke, og siden problemet ikke er nevnt hverken i nye bios-revisjoner eller FAQ, så kan det være at USB 2.0 ikke er enablet i BIOS. GA-M55S-S3 (Rev 1.1) 7297478[/snapback] Har ikke overklokket noe, eller testet med en annen usb-mus. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Er ikke sikkert at du trenger "nye" drivere til USB. Er ikke sikkert at det finnes egne USB-drivere til hovedkortet engang. Men det er mange (deriblant meg) som har hatt nettopp det problemet med en Razer-mus (jeg hadde Diamondback). Masse tull med at musa plutselig sluttet å virke. Noen ganger måtte flytte den til en annen USB-port, andre ganger måtte jeg reboote hele maskinen - og tilogmed det hjalp ikke. Jeg søkte RMA og byttet til Logitech MX518. Det har jeg ALDRI angret på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå