Daejmon Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hmm, jeg kjøpte meg nfs carbon igår og er nå på ca 20% i spillet. Men jeg kommer meg ikke videre.. Det eneste jeg kan "kjøre" i carrier er den boss kjøringa vs wolf. Jeg greier første del når man kappkjører rundt byen. Men når jeg kommer på del 2 hvor man må "henge" på hverandre, så greier jeg det rett og slett ikke. Bilen hans kjører og akselererer mye fortere enn min, til tider så hender det at han kjører fra meg, når det er hans tur til å henge etter meg.. Jeg har kjøpt alt av upgrades til bilen, men ikke kjøpt noe ny bil.. Har slitt på dette punktet en god stund nå og gitt det utallige tryes. Trenger hjelp.
danno_O Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Velkommen til forumet. Hemmeligheten i Boss-races er å ligge rett bak i vindfanget hele tiden. Du skal i teorien klare dette med det utstyret du har på bilen din.
Daejmon Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Hmm, egentlig ganske logisk =P Men takk, skal gi det et forsøk nå
IMG_123 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ja disse boss racene kan være litt tricky Du må nok rett og slett bare prøve og prøve og prøve og prøve..... Det skal være mulig å slå bossen. GL HF
Daejmon Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Yes da! Greide det på 3. forsøk nå Takk for rask respons
Daejmon Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Forresten er kjapt spørsmål, hvor kan jeg finne den bilen jeg "locka" opp nå?
MicroS Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 du finner bilene i car lot, det skal vere markert på karte ditt.
Daejmon Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Yeah, fant det nå. Men fant også ut at det ikke lønte seg å kjøpe ny bil ettersom jeg ikke kunne kjøpe noe upgrades til den
Reeve Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Nei er ikke lett Har ikke slev prøvd NFS Carbon enda, men jeg husker GODT racve nr. 103 og 97 (tror jeg) på NFS Underground slet med begge de i flere timer (spesiellt der du MÅ kjøre 7 runder PERFEKT med skyline for å vinne på Nr 103. Husker jeg ble så forbanna etterhvert men så fikk jeg det til og etter dcet var resten av løpene enkle ) Vil si at nr. 103 på NFS:U er et av de vanskeligste racene på NFS Generellt (Uten å ha prøvd NFS Carbon da )
Wooho Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Herigud jeg sliter med noe lignende. Har rundet av spillet på X-Box 360 98% men klarer fader meg ikke å ta han Wolf på siste brettet i canyon. Fyren er rett og slett selveste djevelen. Og han tar meg igjen selv om Skylinen min er blodtrimmet til max. I virkeligheten hadde Skylinen tatt kjerra hans lett som bare dette. Rart at jeg har tatt siste bossen men ikke Wolf. EDIT: Nå får jeg heller ikke spilt NFSU Carbon da spillet låser seg i selevste menyen når det prpøver å koble seg opp til EA sin server. Endret 16. november 2006 av Wooho
Whiteshit Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Yeah, fant det nå. Men fant også ut at det ikke lønte seg å kjøpe ny bil ettersom jeg ikke kunne kjøpe noe upgrades til den 7292359[/snapback] Oppgradering av bil er et must. Vel og merke ifra bil level 1, level 2 og level 3. Klart...det meste er mulig med level 1 bil når level 2 er unlocka, men gud hjelpe meg så mykje enklare det blei når eg investerte i ny bil Mangler berre å ta ut sjefen sjøl no. Prøvd et par ganger og mangla ca 2m på å greie det på 2. forsøk (down the hills ja) Endret 16. november 2006 av Whiteshit
Bansh Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg tok Wolf og resten av spillet med chargern jeg vant Angie, men Darius, siste bossen, måtte jeg kjøpe meg en Corvette. Skjønner ikke at dere sliter med Wolf da jeg bare kjørte forbi han på første forsøk.
buck_naked Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 japp! muscle cars i canyon races er nesten for enkelt. brukte 12 sekunder på wolf. 2sek for komme forbi, for så å ligge i tett i 10 sek og vinne
kayak Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) NFS carbon er laterlig lett, runda det på 1 dag. jeg er så utrolig skuffa over det spille, hvor **** er drag raceinga, neon lysa, nos greia som kommer når du ikke gasser og de greiene der bilen din kommer på forsiden på blader. NFSU var mye bedre, det tokk litt tid å runde. Endret 18. november 2006 av kayak
bensinkanna Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 japp! muscle cars i canyon races er nesten for enkelt. brukte 12 sekunder på wolf. 2sek for komme forbi, for så å ligge i tett i 10 sek og vinne 7309071[/snapback] Jepp, slik gjorde også jeg det. Fullførte boss løpene på den ekte måten mot de andre. Men Wolf og final bossen tok jeg ved å bare kjøre forbi, umulig å gjøre det på noen annen måte.
Wooho Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 japp! muscle cars i canyon races er nesten for enkelt. brukte 12 sekunder på wolf. 2sek for komme forbi, for så å ligge i tett i 10 sek og vinne 7309071[/snapback] Jepp, slik gjorde også jeg det. Fullførte boss løpene på den ekte måten mot de andre. Men Wolf og final bossen tok jeg ved å bare kjøre forbi, umulig å gjøre det på noen annen måte. 7309172[/snapback] Ikke helt, give dem hell når de skal holde følge etter deg. Klarte Wolf også nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå