BlastyTrasty Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) http://www.gamevideos.com/download?videoId...gow_640x480.wmv Gamevideos sine serverar er ikkje av dei raskaste, så du kan laste ned fra min box her i noreg: HER NOTIS TIL MODERATOR: Eg har lest retningslinjene til gamevideos.com - og dette her går under non-commercial usage. Så du treng IKKJE fjerne linken. Vil anbefala alle å sjå denne. Morosam video der me får sjå korleis Epic gutta jobbar, og me får innsikt i det nye (utruleg flotte) kontoret deira. Cliffy B er faktisk ein utruleg down to earth fyr, og han glimtar til med gode kommentarar heile tida. Eg likte spesielt då dei ser på Optimus Prime, og han seier, "Michael Bay, if you fuck this up, I will find you, and kill you.." :!: Og me får sjå utruleg tøffe concept shots frå GoW2 Endret 15. november 2006 av dark by design
paranoide Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Det eneste bra med den spesialen er red-carpet sekvensen til Luke helt på slutten.
Monkeyboy Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Quote Dark by Design: Eg likte spesielt då dei ser på Optimus Prime, og han seier, "Michael Bay, if you fuck this up, I will find you, and kill you.." Off topic, I know. Betyr dette at det skal komme en Transformers-film?
smelx Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Quote Dark by Design: Eg likte spesielt då dei ser på Optimus Prime, og han seier, "Michael Bay, if you fuck this up, I will find you, and kill you.." Off topic, I know. Betyr dette at det skal komme en Transformers-film? 7290053[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0418279/
Dr.Peedee Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 He. Var artig hele den videoen. Men red carpet sekvensen var morsom den og. Faen, valgte vist feil yrke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå