Gå til innhold

N70 som ikke skriver bokstaver


Abruzzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok tro meg, ingen av delene fungerer. Holder jeg firkant inne kommer det mange firkanter og samme med stjerne.

 

Blyant gir intet resultat.

 

Takk for at du prøver men det funker ikke.

 

Er det ikke en restart kode da?

7291914[/snapback]

For å resette telefonen:

-Skru av telefonen

-Hold nede 3 taster (grønn-, stjerne- og 3-tast)

-Skru på telefonen mens de tre knappene er inntrykt, å hold de tre knappene inne helt til du får spørsmål om PIN-kode.

 

Det er litt knotete å treffe/holde disse knappene samtidig, men det funker. :)

 

Men vær OBS... Dette formaterer telefonminne, slik at du mister kontakter, gjøremål, meldinger, etc.

Så en backup foreslås...

Lenke til kommentar
Ok tro meg, ingen av delene fungerer. Holder jeg firkant inne kommer det mange firkanter og samme med stjerne.

 

Blyant gir intet resultat.

 

Takk for at du prøver men det funker ikke.

 

Er det ikke en restart kode da?

7291914[/snapback]

Hei

Hvilken software har du?Jeg har en V5.06.38.3.0.1 18.09.06.Har du mulighet så last ned den siste versjonen.Kan gjøres på nettet.Du kan prøve å resette ved å gå til verktøy>innstillinger>telefon>generell og bla deg ned til Oppr.innstillinger..låsekode er 12345.Da vil den gå tilbake til sånn den var da du kjøpte den.

Lenke til kommentar
Ok tro meg, ingen av delene fungerer. Holder jeg firkant inne kommer det mange firkanter og samme med stjerne.

 

Blyant gir intet resultat.

 

Takk for at du prøver men det funker ikke.

 

Er det ikke en restart kode da?

7291914[/snapback]

For å resette telefonen:

-Skru av telefonen

-Hold nede 3 taster (grønn-, stjerne- og 3-tast)

-Skru på telefonen mens de tre knappene er inntrykt, å hold de tre knappene inne helt til du får spørsmål om PIN-kode.

 

Det er litt knotete å treffe/holde disse knappene samtidig, men det funker. :)

 

Men vær OBS... Dette formaterer telefonminne, slik at du mister kontakter, gjøremål, meldinger, etc.

Så en backup foreslås...

7292722[/snapback]

Takk, funka selvom det var et helvete og klare å trykke inn de tre knappene og så skru på.. Hadde kopi;)

Lenke til kommentar
Ok tro meg, ingen av delene fungerer. Holder jeg firkant inne kommer det mange firkanter og samme med stjerne.

 

Blyant gir intet resultat.

 

Takk for at du prøver men det funker ikke.

 

Er det ikke en restart kode da?

7291914[/snapback]

Hei

Hvilken software har du?Jeg har en V5.06.38.3.0.1 18.09.06.Har du mulighet så last ned den siste versjonen.Kan gjøres på nettet.Du kan prøve å resette ved å gå til verktøy>innstillinger>telefon>generell og bla deg ned til Oppr.innstillinger..låsekode er 12345.Da vil den gå tilbake til sånn den var da du kjøpte den.

7293238[/snapback]

Jeg er enig i det med nedlasting av ny programvare, men ikke angående Oppr.innstillinger. Dette har ikke noe med å resette telefonen å gjøre. Det dette valget gjør, er å sette telefonen tilbake til de OPPRINNELIGE INNSTILLINGENE. Med andre ord så går det kun på INNSTILLINGENE med å kjøre tastelyd, tema, ringetone, etc. tilbake til "default"...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Kjøp ny telefon :)

 

Min N70 telefon hadde jeg i knappe 2mnd før den gikk til ........

Har aldri hatt en mer ubrukelig telefon ;)

7299397[/snapback]

Det er ikke brukeren som er ubrukelig da?

:)

Har hatt 2 Series60-telefoner jeg, og har ikke hatt trøbbel i hele tatt. Kongetelefoner. Har ikke hatt N70 da, men...

Lenke til kommentar
Ok tro meg, ingen av delene fungerer. Holder jeg firkant inne kommer det mange firkanter og samme med stjerne.

 

Blyant gir intet resultat.

 

Takk for at du prøver men det funker ikke.

 

Er det ikke en restart kode da?

7291914[/snapback]

Hei

Hvilken software har du?Jeg har en V5.06.38.3.0.1 18.09.06.Har du mulighet så last ned den siste versjonen.Kan gjøres på nettet.Du kan prøve å resette ved å gå til verktøy>innstillinger>telefon>generell og bla deg ned til Oppr.innstillinger..låsekode er 12345.Da vil den gå tilbake til sånn den var da du kjøpte den.

7293238[/snapback]

Jeg er enig i det med nedlasting av ny programvare, men ikke angående Oppr.innstillinger. Dette har ikke noe med å resette telefonen å gjøre. Det dette valget gjør, er å sette telefonen tilbake til de OPPRINNELIGE INNSTILLINGENE. Med andre ord så går det kun på INNSTILLINGENE med å kjøre tastelyd, tema, ringetone, etc. tilbake til "default"...

7299320[/snapback]

Hei

 

Nå har jeg faktiskt prøvd begge deler da og det ble ikke noe forskjell enn hva jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Quote smoker2

 

"Nå har jeg faktiskt prøvd begge deler da og det ble ikke noe forskjell enn hva jeg gjorde."

 

Det kan kanskje virke som det ikke utgjør noen forskjell, p.g.a. at telefonen går tilbake til "default" i begge tilfellene. Men det som er det viktigste er at man gjennoppretter operativsystemet/formaterer telefonminne med å holde de 3 knappene, og det gjør man IKKE med forslaget hverken du eller Luigi360 kom med. Hvis du ikke merker forskjell, må du enten ha gjort det feil, eller så må du ha så lite programmer,spill,meldinger, etc. på telefonen at du ikke merker forskjell whatsoever... :ph34r:

For at dette skal funke, er det veldig viktig at du følger punkt for punkt, og at du holder nede alle 3 knappene helt til du får spørsmål om pin-kode. Hvis du "glipper" en knapp i et millisekund e.l., er det bare å skru av telefonen å starte på nytt.

Jeg har formatert flere Nokia 6680 og en Nokia N70 med dette.

Men det fungerer ikke på Series60 v9.1 (altså N80, N73, etc.)...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...