Zyke Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Heisann. Ble banna på min gamle account for og ha brukt anti AFK bot (Du vet hvordan Blizz kan være, har seff ikke brukt det -_-) Så tenker på å lage ny account nå. Jeg har spillet installert. Går det ant å bare få tak i Guestpass key nå og så kjøpe gamecard så kan jeg spille? Jeg må ikke kjøpe spillet på nytt? Takk for svar <3 Endret 15. november 2006 av Zyke
kjetilkl Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Du får ikke fortsatt utover trial'en uten en retail cd-key .. - og jeg regner med at den gamle er bannet så ...
misterpogo Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 er jo billigere å kjøpe ny world of warcraft fra cdon (198 inkl. frakt), enn gamecard? men du vil vel ha characterene
kjetilkl Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 WoW koster forøvrig 149,- på elkjøp, så det er vel ikke noe stort problem ...
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 virker som at absolutt alle som blir bannet er helt uskyldige hvordan kan det være mulig.
Tmz Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg ble banned, men var ikke uskyldig da. Samme skjedde med 5 andre kompiser. Alle brukte 3rd party software.
PSV Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Denne tar fortsatt kaka: Fra World of Raids webside: Most of members (like 90%) from Overrated (first and only US Horde to kill Kelthuzad) got banned for using Patch 5 to remove skerams platform, and fall through the earth straight to c'thuns tunnel. According to our sources, Patch 5 was a data file (not blizzard authentic) that you insert into the Data folder in world of warcraft directory. It removed skerams platform, allowing you to drop under the map and walk straight down into the tunnel leading to c'thun. You know what await you now if you ever planned to use this *shortcut*World of Raids Link: http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1151 Endret 15. november 2006 av Per-Stian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå