Crispin Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg spiller med Portugal og har klart å ta the moors, det er mer krevende å holde provinsene happy en og hive ut the moors. Det oppsto mange opptøyer og det kommer hele tiden nye heretics. Har pøst ut med prester og bygger cathedraler osv. Har fått tatt knekken på meste parten nå og ting begynner å komme under kontroll. Da kommer inkvisitorene! Min prest ble funnet uskyldig 3runder på rad, men den 4runden ble han henrettet. Det er så ufattelig latterlig, den presten var den flinkeste og henrettet mange heretics, det er så elendig at han skal bli hetset sånn, de gir seg jo ikke før de blir henrettet. Håper virkelig det blir gjort noe med inkvisjonen i en patch, de er udugelige, de går bare på mine units, dreper alt, til og med konger, mens de ikke rører heretics og ting som faktisk er i veien. JA PAVEN ER VELDIG GLAD I MEG Endret 15. november 2006 av Crispin
koronag Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Du er bare uheldig, mange av mine har blitt frikjent av inkvisitørene, og jeg har ellers lite problemer med dem. (Spiller med England, er i turn 150 eller noe sånt, og har mistet én person til galningene, og det var en merchant) Dessuten var det ofte ganske tilfeldig hvem som ble funnet skyldig, med tanke på at man ble toturert, og mange faktisk tilsto for å slippe mer smerte.
HardKaar Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hater inkvisitorene...Første jeg gjør når en kommer nærme områdene mine er å ha en assasin klar til å ta knekken på han.
Crispin Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Problemet mitt var at når de kom til område mitt var de allerede for mektige at jeg aldri fikk tatt livet av de. Ja vett at inkvisitorene ikke var helt rettferdige, men synes det blir litt rart å gå på samme prest 4ganger. Glemte å nevne korstoget mitt, det første korstoget vant jeg, fikk tatt jerusalem, paven var meget fornøyd. En eller to runder etterpå ble generalen min i jerusalem og som ledet korstoget BRENT AV INKVISISJONEN! Den er for drøy azz! Han er(var) jo en helt for hele den katolske verden! Jerusalem byen gikk straks i opprør, og jeg ble kastet ut av byen et par runder senere, nå har byen 1100 rebeler :|
HardKaar Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 hmm ser ut som den beste løsningen på å bli kvitt de usle kreka er å jevne Roma med jorden.
Camper_killer Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 hmm ser ut som den beste løsningen på å bli kvitt de usle kreka er å jevne Roma med jorden. 7290143[/snapback] Det er der jeg kommer inn
FelaroN_ Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Jupp me2, dreper alltid pavene til min blir gjenvalgt : D Gotta love the system Endret 15. november 2006 av FelaroN_
ludobadger Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det må være noe feil med disse inkvisisjonsgutta. Jeg spiller som England. Har fulgt enhver forordring paven har gitt meg. Standing med paven er 7/10. Jeg har kirker og prester overalt. Alle områder har 95% Catholics. Jeg har erobret skottene og sikret meg de nøytrale områdene i nord-frankrike pluss et område frankrike ga til meg i bytte mot ceasefire runden etter de erklærte krig og jeg utslettet hovedhæren deres. Nå skal jeg til å fortsette ekspansjonen min med krig mot Danskene og Frankrike men så kommer disse irriterende inkvisigutta og begynner å lage trøbbel. Det er nå 3 av dem som patruljerer nordfrankrike og dreper alle family members og prester som kommer nær dem. De drepte til og med kardinalen min som hadde 8/10 piety!? Jeg prøver å drepe dem med assassins men de har henholdsvis 8/8/9 i piety så de er jo bortimot usårbare. Det har blitt nærmest umulig å foreta noen som helst slags bevegelser med en hær ledet av en general. I 10 turns nå har 5 family members gjemt seg på en båt ute i den engelske kanal mens jeg har fire assassins som utfører oppdrag hver turn i håp om å få en opp på lvl 10 som nærmest virker nødvendig for å få noe mer en 25% sjanse for å assassinate en av de nissene. Dette er ikke gøy i det hele tatt. De hindrer meg ganske effektivt i å føre krig i det hele tatt og citymanagement blir jo håpløst ettersom jeg sliter veldig med å få lvlet opp management på familymembers. Man blir ikke noen god byråkrat av å seile i den engelske kanal.... Ødelegger hele spillopplevelsen for meg akkurat nå. Det hadde vært greit nok om jeg hadde spillt som en ateist og talt paven rett imot men jeg har jo virkelig gjort det jeg kan for å holde min sti ren... Greit nok 7/10 standing hos paven er ikke perfekt men jeg har jo ikke kommet til turn 60 engang enda... hlvts!#%"#%
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 de drepte den beste generalen min og prøvde seg på en annen. dette gjør meg jævlig forbanna. reiser en hær nå klar til å transporteres med båt til Roma. ingen kødder med meg. skal "exterminate" når jeg tar roma. jevne den byen med jorda.
Veritas_ Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Meh, paven får vel bare en ny provins av en katolsk stat.
Crispin Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Er ganske uspillbart for meg viss jeg er Frankrike pga inkvisisjonen, triste greier :|
FelaroN_ Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Veritas_ Det som skjedde når jeg plyndra Roma var at når en ny Pave ble gjenvalgt så kom han alltid utenfor Roma. Så jeg kan bare drepe han hvis han begynner å mislike meg. Tror ikke han får seg en ny provins.
alinor Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Det står i manual at han ber om ny provins, det kan jo være en bug eller at han må leve noen runder før det skjer noe
FelaroN_ Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 vel, har spilt i over 100 år nå hvis ikke lenger, og han har fortsatt ikke skaffet seg sin egen provins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå