Gå til innhold

noen guide for powerlvl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

powerleveling er teknikken å lvle så rask som mulig uten å ta seg tid til å for eksempel lvle professions som ikke hjelper deg på ditt oppdrag i å nå neste level så raskt som mulig. Å powerlevle er derfor VELDIG lovlig og å si noe annet er utrolig naivt. alt handler om å lvle så raskt som mulig og det er en måte å spille spillet på. det som derimot ikke er lovlig er å ansette noen til å powerlevle for deg, you got it all wrong dannyboy

Lenke til kommentar
powerleveling er teknikken å lvle så rask som mulig uten å ta seg tid til å for eksempel lvle professions som ikke hjelper deg på ditt oppdrag i å nå neste level så raskt som mulig. Å powerlevle er derfor VELDIG lovlig og å si noe annet er utrolig naivt. alt handler om å lvle så raskt som mulig og det er en måte å spille spillet på. det som derimot ikke er lovlig er å ansette noen til å powerlevle for deg, you got it all wrong dannyboy

7284454[/snapback]

Jeg forstod det sånn at han lette etter en side hvor han kunne betale for at

noen skulle gjøre dette for han. Hvis dette ikke er tilfellet trekker jeg tilbake

det jeg sa.

 

-Daniel :)

Lenke til kommentar
powerleveling er teknikken å lvle så rask som mulig uten å ta seg tid til å for eksempel lvle professions som ikke hjelper deg på ditt oppdrag i å nå neste level så raskt som mulig. Å powerlevle er derfor VELDIG lovlig og å si noe annet er utrolig naivt. alt handler om å lvle så raskt som mulig og det er en måte å spille spillet på. det som derimot ikke er lovlig er å ansette noen til å powerlevle for deg, you got it all wrong dannyboy

7284454[/snapback]

Jeg forstod det sånn at han lette etter en side hvor han kunne betale for at

noen skulle gjøre dette for han. Hvis dette ikke er tilfellet trekker jeg tilbake

det jeg sa.

 

-Daniel :)

7284463[/snapback]

Da misforsto du. Sikkert dårlig forklart av meg. Jeg bryr meg egentlig lite om proffesions. jeg vil bare lvl raskt. Om noen har en guide så vil jeg gjerne. Hater å se kameratene mine gå igjennom DM nesten uten å miste hp.

Lenke til kommentar

i og med at han ber om en guide og nettside (sannsynligvis til hvor man finner guider?) så tolket jeg det som at han villa ha en guide.

 

som svar til OP: der er ganske mange guider på nettet etterhvert, en av de bedre er laget av en kar som kaller seg Joana Mancow, det er en hunter guide som han selv nådde lvl 60 med på 4 dager (?) uansett så holdt/holder han verdensrekorden so far. se om du finner en rip av den på nettet, jeg har selv brukt den til å lvle en warrior med, og det gikk veldig fint, selv om jeg var nødt til å kalkulere litt ekstra tid til å levle litt høyere enn han ville jeg skulle være før jeg fortsatte på guiden med gjevne mellomrom for å kompensere for at warriors ikke er like effektive og imbafuxx0r som hunters ;)

Lenke til kommentar

.. og her er en av de bedre levle-guidene for horde (selv om ekle allyer også kan bruke den etter lvl30 eller så).

 

Hunters er kjappe å levle med, absolutt, men det er ikke så utrolig mye om å gjøre. Tror jeg har litt over 7 dager /played på hunteren min, og til sammenligning har jeg rundt 9-10 dager /played på de fleste andre (9 dager på druid, som etter sigende skal være en råtten klasse å levle opp).

Lenke til kommentar
i og med at han ber om en guide og nettside (sannsynligvis til hvor man finner guider?) så tolket jeg det som at han villa ha en guide.

 

som svar til OP: der er ganske mange guider på nettet etterhvert, en av de bedre er laget av en kar som kaller seg Joana Mancow, det er en hunter guide som han selv nådde lvl 60 med på 4 dager (?) uansett så holdt/holder han verdensrekorden so far. se om du finner en rip av den på nettet, jeg har selv brukt den til å lvle en warrior med, og det gikk veldig fint, selv om jeg var nødt til å kalkulere litt ekstra tid til å levle litt høyere enn han ville jeg skulle være før jeg fortsatte på guiden med gjevne mellomrom for å kompensere for at warriors ikke er like effektive og imbafuxx0r som hunters ;)

7284526[/snapback]

kan du eller andre eventuelt finne denne guiden?

Lenke til kommentar
.. og her er en av de bedre levle-guidene for horde (selv om ekle allyer også kan bruke den etter lvl30 eller så).

 

Hunters er kjappe å levle med, absolutt, men det er ikke så utrolig mye om å gjøre. Tror jeg har litt over 7 dager /played på hunteren min, og til sammenligning har jeg rundt 9-10 dager /played på de fleste andre (9 dager på druid, som etter sigende skal være en råtten klasse å levle opp).

7284847[/snapback]

 

Til gjengjeld imbatwinka du jo de fleste karakterene dine, og utnyttet potensialer vanlige spillere kanskje ikke har kunnet utnytte til det fulle. Men for all del, hunters er genialt kjappe :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
i og med at han ber om en guide og nettside (sannsynligvis til hvor man finner guider?) så tolket jeg det som at han villa ha en guide.

 

som svar til OP: der er ganske mange guider på nettet etterhvert, en av de bedre er laget av en kar som kaller seg Joana Mancow, det er en hunter guide som han selv nådde lvl 60 med på 4 dager (?) uansett så holdt/holder han verdensrekorden so far. se om du finner en rip av den på nettet, jeg har selv brukt den til å lvle en warrior med, og det gikk veldig fint, selv om jeg var nødt til å kalkulere litt ekstra tid til å levle litt høyere enn han ville jeg skulle være før jeg fortsatte på guiden med gjevne mellomrom for å kompensere for at warriors ikke er like effektive og imbafuxx0r som hunters ;)

7284526[/snapback]

4 Dager og 20 timer var det, helt sinnsykt fort :)

Lenke til kommentar
i og med at han ber om en guide og nettside (sannsynligvis til hvor man finner guider?) så tolket jeg det som at han villa ha en guide.

 

som svar til OP: der er ganske mange guider på nettet etterhvert, en av de bedre er laget av en kar som kaller seg Joana Mancow, det er en hunter guide som han selv nådde lvl 60 med på 4 dager (?) uansett så holdt/holder han verdensrekorden so far. se om du finner en rip av den på nettet, jeg har selv brukt den til å lvle en warrior med, og det gikk veldig fint, selv om jeg var nødt til å kalkulere litt ekstra tid til å levle litt høyere enn han ville jeg skulle være før jeg fortsatte på guiden med gjevne mellomrom for å kompensere for at warriors ikke er like effektive og imbafuxx0r som hunters ;)

7284526[/snapback]

kan du eller andre eventuelt finne denne guiden?

7284870[/snapback]

 

http://www.joanasworld.com

 

Denne guiden er jeg sinnsykt godt fornøyd med. Priesten min gått fra 1-42 på meget kort tid. Og da har jeg aldri levla en horde før. Kosta riktignok noen kroner men det var den værdt synes jeg. Har fulgt joana i lang tid

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Instance grinding med rested.


  •  
     
     
  • Går fort
     
     
     
  • Du bruker ikke så mye tid på spillet, aka bedre sosial liv.
     
     
     
  • Godt gear.
     
     
     
  • Det er morsomt.
     
     
     

 

Bare et ord.

 

IMAHHHHH!

7352869[/snapback]

Han vil lvle 24-60 så fort som mulig, ikke spill hver 14. dag fordi han venter på rested.

7352908[/snapback]

Joda, men jeg bare foreslår noe.

 

BTW, med denne taktikken kan du levle 3 omgangen. :ohmy:

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...