Gå til innhold

Lagret et tomt dokument oppå det rikitge


Anbefalte innlegg

Tittelen sier seg selv.

 

En venn av meg har hatt et langt tekstdokument(word). Så har hun greid å lagre et annet, tomt dokument oppå det andre. Jeg lurer på om det er noen måte jeg kan hente frem igjen det gamle dokumtentet med all skriften på? Har ikke slått av datan eller drevet mye på den etter feilen.

 

så, noe måte jeg kan fikse det? et program? eller bare temp?

 

EDIT: og det haster litt :roll:

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er hva jeg fant med litt søk på nette med eksakt samme problem: Well, mostly, anyway. What we did was basically combine gramcracker and nickerbocker's points together. The actual book file itself was useless, and there weren't any relevant temporary file still on disk. BUT --- there were were two relevant temporary files that had been deleted. We undeleted those using FreeUndelete that my dad installed onto a USB drive from his computer. One of them contained about the last two-thirds of the book as of August 30, and my neighbor says that that the first third probably hasn't changed much since the April 30th version.

 

So, my parents and she are going to stitch the back and the temp file together, and all will be well. Yay!

 

 

Altså, du må bruke PCen MINST mulig. Koble fra nette så ikke noe nett aplikasjoner laster ned ting i bakgrunnen og skriver over sektorer. Last ned et slikt undelete program og prøv å finn temp filen som var laget for det forrige dokumentet.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...