Gå til innhold

Internett problemer i Vista


Anbefalte innlegg

Bruker Vista RTM nå til de 30 dagene har gått ut :p Bare for å se hvordan det funker. Men jeg får ikke internetten til å funke, jeg bruker trådløs og har koblet til. Noen sider funker mens noen ikke, som f.eks. google.no og til og med microsoft.com funker ikke :hrm: Får ikke logget på Live Messenger og Windows update funker ikke :s Har ikke peiling på hva det kan være, i hverfall ikke noe så merkelig :ermm: Noen som har noe erfaring med dette? Hadde vært fin å funnet ut hva feilen var før jeg bytter ut xp for godt.

 

Mvh Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker du Windows sine drivere til nettverkskortet ditt? Prøv å se om du driverene fra produsenten fungerer bedre. De kom mest sannsynlig med på en CD med nettverkskortet ditt. Eller kanskje du klarer å surfe deg til en driver.

7280931[/snapback]

 

Jeg bruker den nyeste driveren fra siden dems, er xp driver da men. Samme problem med driveren som ligger på cd'en som fulgte med :( Bruker forresten Topcom Skyr@cer Pro Pci 154 trådløst kort.

Lenke til kommentar
Æ`kke sikkert at Vista har driver støtte for alle Gblan kortene veit du.

7283988[/snapback]

 

Er jo bare tull med vista :( Burde da støtte det som xp gjør... For det andre må jeg gjennom 2 til 4 bluescreen med restart for å starte opp fa**enskapen :hrm: Hadde internetten funka + ingen bluescreen, hadde vista vært kjempe fint :roll: Men det ser ut som vista vil noe annet :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...