Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bursdags gave? tips? ca300kr


Anbefalte innlegg

vi har nå vert sammen i 2 og en halv uke hu blir 16 og jeg er 16 fyller 17 i år...

 

jeg har lite penger men lurer på hva jeg skal kjøpe til jenta mi?? noen som har noen ider eller til ca 300kr kommer ikke på noe.. søstra mi skal vere med til byen i morgen også så håper det blir bra.

 

vi fikk også penger av mora hennes til og ha det koslig sammen på bursdagen hennes som er på onsdag.... noen som vet hva vi kan gjøre for de og eller?? trenger tips her.... håper noen har noen fine svar til meg da :love:

 

---------Marius & Hanne<3---------

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går ut ifra at du er 89-årgang.

 

Mitt første tips er at du bruker søkefunksjonen og finner allerede eksisterende tråder. Der kan du finne mange tips.

 

Ellers blir dette mest opp til deg. Du må finne på noe du føler at passer godt til henne fra deg. Det er kanskje ikke like lett når dere har vært sammen i så kort tid, så jeg kan nevne noen godt brukte idéer:

 

- Kosedyr

- Sølvkjede

- Parfyme

- Fotoalbum (jeg regner med at dette er lite aktuelt med tanke på at dere er et ganske ferskt par)

 

Og et siste tips: gå litt rundt i butikker og se hva som finnes. Det kan gi deg en del idéer du kanskje ellers ikke ville ha kommet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...