Gå til innhold

Firefox - problem med lenkefarger

tepe2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem i Firefox som går på at lenker jeg har klikket på ikke vil endre farge. Dette gjelder ikke på alle nettsteder, men det gjelder bl.a. i dette forumet. Utrolig tungvint å ikke kunne se hvilke innlegg jeg har vært innom.

Har prøvd å endre i "Verktøy", "Innstillinger", "Innhold", "Farger" uten å lykkes.

Dersom jeg fjerner haken ved "Tillat nettsider å velge egne farger...." fungerer det på et vis, men da blir noen sider helt annerledes, noe som også gjør tingene litt tungvint. Det var ikke slik tidligere så jeg aner ikke hvorfor det er slik nå.

Har nyeste versjon 2.0, men det var slik også i forrige.

Siden det norske Firefox-forumet er mer eller mindre dødt og ikke til mye hjelp, velger jeg å prøve her.

På forhånd TUSEN TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen slike problemer, og har heller ikke rørt noe i innstillingene.

Du finner et skudd av mine innstillinger vedlagt.

Bruker du noen form for lenke-extension, ala Linkification?

post-108202-1163905606_thumb.jpg

Skrevet

Takk skal du ha!

Ja jeg har noe Linkification-greier installert (grått symbol nederst til høyre), men aner ikke hvorfor jeg en gang i tiden installerte denne. Hva er den godt for egentlig?

Har forresten sjekket i Internet Explorer. I disse forumene http://www.wilderssecurity.com/ har jeg samme samme problemet i IE. Dersom jeg leser et innlegg, så endres lenkefargen fra blå til rød, men bare inntil jeg klikker på neste innlegg.

Kanskje det ikke er noe feil i mine innstillinger men at det har med bestemte sider å gjøre?

Har også prøvd med de samme innstillingene du bruker, uten resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...