bennybanan Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Har norskprøve i morgen og det står litt uklart i boken hvorfor vi har to skriftspråk. Noen som har en ide? Mvh BB Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Har norskprøve i morgen og det står litt uklart i boken hvorfor vi har to skriftspråk. Noen som har en ide? Mvh BB 7278188[/snapback] Jeg mener totalt idiotiske politikere, hvem i USA er det som lærer forskjellen på engelsk i en annen stat? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Fordi Ivar Aasen ble født dessverre Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) To forskjellige forsøk på å utvikle et eget norsk skriftspråk. Jeg mener totalt idiotiske politikere, hvem i USA er det som lærer forskjellen på engelsk i en annen stat? Det var et veldig dårlig eksempel. Endret 14. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 De offisille språkene i Norge er norsk og samisk. Korrekt norsk skrives på en av målformene bokmål eller nynorsk så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 To forskjellige forsøk på å utvikle et eget norsk skriftspråk. Jeg mener totalt idiotiske politikere, hvem i USA er det som lærer forskjellen på engelsk i en annen stat? Det var et veldig dårlig eksempel. 7283719[/snapback] ok, det blir som om amerikanere skulle lære UK engelsk og US engelsk side om side.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå