Gå til innhold

Kulturo: Studenter med Borat-søksmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette var 2 av de 3 idiotene i husbilen, og de har ikke mye å stille opp med, han premieidioten hostet jo opp fordommer på løpende bånd helt uten oppfordring.

Der lurer Cohen folk til å drite seg ut foran kamera i god, gammeldags skjult-kamera-stil.

Så vidt jeg kan forstå, er det ikke mange av sketsjene som er skjult kamera. Dere skriver jo selv i artikkelen at studentene var vel vitende om at det var et TV-opptak, og studentene gikk med på å arrangere hele opplegget med husbil og haiking.

Etter hva jeg kan se fra utelandske aviser, skrev de også under på kontrakter hvor de samtykker i at materialet kan sendes før de startet filmingen.

Endret av Saftis
Skrevet
Dette var 2 av de 3 idiotene i husbilen, og de har ikke mye å stille opp med, han premieidioten hostet jo opp fordommer på løpende bånd helt uten oppfordring.
Der lurer Cohen folk til å drite seg ut foran kamera i god, gammeldags skjult-kamera-stil.

Så vidt jeg kan forstå, er det ikke mange av sketsjene som er skjult kamera. Dere skriver jo selv i artikkelen at studentene var vel vitende om at det var et TV-opptak, og studentene gikk med på å arrangere hele opplegget med husbil og haiking.

Etter hva jeg kan se fra utelandske aviser, skrev de også under på kontrakter hvor de samtykker i at materialet kan sendes før de startet filmingen.

7273808[/snapback]

Det er jo helt tydelig i filmen og TV-prgorammene at kamera ikke er skjult, men dette er jo et konsept som vi også kjenner fra skjult kamera-sketsjer. Og på en måte er jo kamera skjult, siden de som er med tror de er med på noe annet enn de egentlig er.

Skrevet

de lager jo en dokumentar om U.S and A da, og da er det jo natturlig at det er med ett kamera...

tror også at, f.eks i gatene i NY er kameraet skjult, også på trikken

men Borat er kanskje tidenes beste komedie, storkoste meg gjennom hele filmen :)

Skrevet

jeg ser på en ting, f.eks han kjøre-læreren saksøkte ikke før han viste det var spøk, og han har da egene bremser, og burde ikke la noen kjøre hvis han føler at han er i fare...

og Borat har jo lappen, så han hadde sikkert kontroll...

men så er dette U.S and A da, så man kan saksøke for alt og vinne...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...