henrik_s Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Sett bort ifra at man ser skjelettet, rock on.
Cannabiskopen Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Mja, smaken er som baken. 7278802[/snapback] Og erfaringer er tydeligvis også som baken
Instict Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Foresten, eg driv på og lagar meg ein Undead rouge, kva hår eg finast til rouge?Lol, eg er vel det næraste ein kan komme perfeksjonist? (feilstaving? ) Heilt håplause hårtypar. 7277850[/snapback] Liker godt det "pigghåret" til undeads. Female undeads blir ganske søte etterhvert
Arne Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Lol, eg syns det er kult, men vurderte det ikkje... Har female undead pupper, eller er det berre skjelett der? Eg har bestemmt meg for det håret som er på biletet. Det ser heilt greitt ut...
StorPeder Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 EDIT: Er selv enhancement/resto (Stormstrike) specced med TuF, kunne ikke kost meg mere med min shaman. Det er 2 ting som indikerer free HK: 1: Stormstrike 2: TUF Som du skrev, det finnes for mange shaman noobs. Men det finnes for mange noobs i det hele tatt (Og da snakker jeg ikke om folk som nettopp har begynt å spille, men folk som har 1-4 lvl 60 og fremdeles ikke vet mange grunnleggende ting) Forresten. Høy Rank =/= Skill ! Høy Rank = Masse tid !
Cannabiskopen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Foresten, eg driv på og lagar meg ein Undead rouge, kva hår eg finast til rouge?Lol, eg er vel det næraste ein kan komme perfeksjonist? (feilstaving? ) Heilt håplause hårtypar. 7277850[/snapback] Liker godt det "pigghåret" til undeads. Female undeads blir ganske søte etterhvert 7283326[/snapback] Nekrofil? EDIT: Er selv enhancement/resto (Stormstrike) specced med TuF, kunne ikke kost meg mere med min shaman. Det er 2 ting som indikerer free HK: 1: Stormstrike 2: TUF Som du skrev, det finnes for mange shaman noobs. Men det finnes for mange noobs i det hele tatt (Og da snakker jeg ikke om folk som nettopp har begynt å spille, men folk som har 1-4 lvl 60 og fremdeles ikke vet mange grunnleggende ting) Forresten. Høy Rank =/= Skill ! Høy Rank = Masse tid ! 7286305[/snapback] Jepp, hadde en rank 13 Warrior i guilden min som ikke visste hva Zandalarian Hero Charm var Endret 14. november 2006 av BadBeer
henrik_s Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jepp, hadde en rank 13 Warrior i guilden min som ikke visste hva Zandalarian Hero Charm var 7287093[/snapback] Amagad! Lolol, han må være newb.
StarGazer Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jepp, hadde en rank 13 Warrior i guilden min som ikke visste hva Zandalarian Hero Charm var 7287093[/snapback] Amagad! Lolol, han må være newb. 7289325[/snapback] Kanskje han bare driter i pve ? Eller ebay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå