Gå til innhold

Er du hekta på spill og har skrivekløe?


Anbefalte innlegg

Vel, da kan du kanskje hjelpe meg.

 

Har akkurat fått snekra sammen hjemmesida mi, som i bunn og grunn er en spillside.

 

http://www.wargamingnor.tk/

 

Kunne vært kjekt hvis noen kunne bidratt med artikler eller anmeldelser innen disse feltene:

-nye og gamle FPS spill

-modifikasjoner for FPS spill

-generelle artikler, både useriøse/morsomme og seriøse/informative innenfor genrene FPS, online spilling osv.

 

Du bør helst skrive de på engelsk, siden hele siten min er på engelsk. Men jeg kan oversette hvis det skulle være helt krise.

Så har du du lyst til å få meningene dine ut på nett ang. spill o.l. så har du sjansen nå.

Dette er frivillig arbeid, så noe penger får du ikke ut av det...men du får gleden av å se dine meninger på trykk.

 

Søker også mod-makers som vil presentere arbeidet sitt. Har du lagd alt fra en enkelt skin-mod til en total konversjon av disse spillene, så ta kontakt.

-Rogue Spear m/addons

-Ghost Recon m/addons

-Operation Flashpoint m/addons

-Batttlefield 1942

Andre FPS spill kan også være aktuelle.

 

Dette er ikke en kommersiell side på noen måte, bare noe jeg gjør fordi jeg synes det er morsomt...min lille hobby :smile:

Er du interessert, mail meg på [email protected]

 

Tar også imot tips på hva jeg kan forbedre på siden min, hva dere vil se osv.

 

Dere trenger ikke å skrive side opp og side ned med anmeldelser, men litt mer enn "Jeg elsker CS fordi det er så utrolig kult...10/10" kunne vært kjekt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne det vært noe sånt som dette?

 

(overskrift)The ultimate game: is it near?

 

I have found myself wondering lately: is the ultimate game near?

You probably dismiss it with a quick "no" but think of it, What if a game came, that was so thrilling, so entising, so enchanting, so magically realistic, just too good not to bee played, but at the same time so overwhelming to your senses, so absorving to your attention, that it had an affect to your life?

In a bad way?

and now, You probably say, "naa,that happened in 98, i lost all my friends because i was at home, playing Half-life(the best game i now of :grin: )".

 

But maybe You are wrong, i am talking of the gamequality that has begun to appear, the clarity of the image, framerate, antialiasing, and all the eyecandy, the quality is becoming disturbingly realistic?

I have seen the screen shots of Doom 3, a masterpeace, it would seem, but what if it just becomes too real?

I i am one of those people that really get into the game, and when i play battlefield 1942 i really get pumped up on adrenaline. what if i was playing a game 100 times more realistic than that- Movielike picture, perfect 3dsound, and perfect interactability, and it was just too emotional?.

osv osv.....

 

Hvis du synes dette var den typen stæsj du kunne postet på hjemmesiden din, så si ifra, jeg skriver.

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-11-15 21:29 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jepp, det tok sin tid, men nå er altså den nye siden ferdig. Den ligger nå på domenet http://www.wargamingnor.com/. Siden jeg nå har lagd en ny side, drister jeg meg til å bumpe denne posten og fornye forespørselen.

 

Så, hvis noen kunne tenke seg å bidra med anmeldelser, screenshots osv. så se på contributions siden på siten for detaljer. Håper dere stiller dere positive til min nye side. Det er lov å kommentere om siden er blitt bra eller ei også :wink:

 

God jul til dere alle.

RogueFreak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...