skylinepower Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hvordan får jeg flere en 4 cd stasjoner i daemon tools? har brukt opp 3 av de og skulle hatt flere. hvordan får jeg flere hvis det går?
Neddo Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hørge klikka på daemon tools icone i oppgave linjen (grønt/rødt lys ved siden av klokken). So går du på "Virtual CD/DVD-ROM" -> "set number of devices" -> "4 drivers" Sjekk om du har den nyaste versjone (v4.06HE))
skylinepower Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 den står på 4 og da har jeg 4 cd rom extra.
toretors Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hvorfor skal du har mer enn 4 disker mountet på en gang?
qualbeen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 ehh.. du sier du har "brukt opp" 3 av de 4. Du vet du kan bruke omigjen alle sammen, bare venstreklikk på daemon-ikonet (nede ved klokka), og velg den stasjons-bokstaven du ønsker å endre. På den måten kan du mounte en annen fil til den cd'rommen. Har du virkelig behov for å ha mer enn 4 cd'er inne samtidig?
skylinepower Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 ok så vi kan si at daemon tools hjelper med og innstalere spill?
qualbeen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 joda, men fortsatt trenger du aldri å ha mer enn en cd inne om gangen. har du aldri installert spill vha gode gammeldags cd'er? Da putter man først inn cd #1, derretter tas denne ut, for så å putte i neste cd. Fortsett til installasjons-programmet er fornøyd...
skylinepower Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 jo har mange slike, men har også gjort noe annet også
qualbeen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 jaja, uansett: med daemon tools er det ikke mulig å få til mer en 4 cd-rommer. Lite du kan få gjort med begrensningene som er bakt inn i programmet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå