Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Krangel med kjæresten - overaskelse?


Gjest Gutt17a

Anbefalte innlegg

Hei! ;)

 

 

Hadde i går (fredag) en krangel med kjæresten, noe som gjorde henne.. Tja, litt mer usikker på oss? Det gjorde selvsagt ikke så altfor godt på samvittigheten, og etter kjedelig festing hver for oss i dag ble vi enig over telefon å møtes i morgen.. Jeg sa også at jeg hadde en overaskelse til henne, for å gjøre det hele litt mer spennende.

 

Hvertfall.. Nå sitter jeg her og lurer på hva i alle dager den overaskelsen skal være. I morgen er jo det søndag. Butikkene er stengt, så om jeg skal kjøpe noe må jeg ty til bensinstasjonene, eventuelt Plantasjen. Neida, jeg vil ikke 'kjøpe' henne tilbake, men bare overaske henne litt. Å få henne skikkelig happy igjen skal jeg klare på egen hånd.

 

Trenger selvsagt ikke å kjøpe noe, kan jo også gjøre noe annet.

 

Hvertfall. Gode tips til hvordan å sjarmere en 16 år gammel jente mottas med evig stor takknemmelighet! ;)

 

På forhånd takk,

Hodestupsforelsket forumbruker! :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan også lage et gavekort på deg selv. F.eks. tjenester du kan gjøre for henne,massasje,middag,osv...til en av mine bursdag laget typen et kort kalt den store bursdagskonkurransen,der jeg fikk åpne tre luker. Under den første var det valgfri kino,under den andre var det middag på valgfri restaurant og under den tredje var det et livslagt forbruk på han! Det synes jeg var kjempe søtt!

 

Og som sagt ovenfor så er levende lys og kanskje en kake en uslåelig kombinasjon! ;)

Lenke til kommentar

Da var dagen omme, og trådstarter har nytt godt et tidsbegrenset amnesti fra gjestepostreglene her.

 

Siden han har en bruker her på forumet (ifølge førsteposten) skulle han postet fra den. Minner om reglene for gjesteposting som blant annet sier:

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Vi håper at trådstarter fant ut av det med kjæresten idag.

 

Denne stenges.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...