Gå til innhold

fikk akkurat 1030kr fra nav økonomi?


asle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er av den mening at du bør forhøre deg, og få klarhet i dette.

 

Hvis du ønsker (har samvittighet til) å beholde pengene uansett har jeg følgende råd: flytt pengene over på sparekonto, la de gjære der i 6 måneder, deretter er pengene dine (dersom det gjelder samme regler som for lønnsutbetalinger).

Lenke til kommentar

har bare vert borte fra jobb bare ca 3-4 dager pga. sykdom i år

 

hadde jo vert greit å få litt tilbake fra staten som kompensasjon for feks. nrk lisensen som er en en kanal ingen ser på allikevel. så egentlig er det jo penger staten har tatt fra meg uten at jeg har fått noe ut av uansett ( hvem ser vel på nrk)

 

så jeg føler meg ikke som en skurk av å få litt tilbake av staten som jeg føler tar rikelig av mine penger hele tiden

Lenke til kommentar

NÅ VET JEG DET

 

jeg betalte 3110 for operasjon på en knekt tann stump som satt i gjen etter en skade for lenge siden

 

jeg sa til tannlegen at det var jo passe dyrt for å fjerne noen røtter og hun svarte med at jeg måtte betale pengene og så skulle hun søke på dekning på noe av beløpet og så få tilbakebetalt dette senere

Endret av asle
Lenke til kommentar
NÅ VET JEG DET

 

jeg betalte 3110 for operasjon på en knekt tann stump som satt i gjen etter en skade for lenge siden

 

jeg sa til tannlegen at det var jo passe dyrt for å fjerne noen røtter og hun svarte med at jeg måtte betale pengene og så skulle hun søke på dekning på noe av beløpet og så få tilbakebetalt dette senere

7270464[/snapback]

 

Du, jeg jobber i Nav arbeid. Vi driver ikke med noe tilbakebetaling av tannlegeregninger. Ta kontakt med Nav-kontoret du fikk pengene av, å få klarhet i det.

 

Som sagt tidligere, ikke gjør deg til kjeltring for småpenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...