Gå til innhold

Snusen min poserer


Janti3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alminnelig kjedelig uteknisk bilde.. Desverre!! Også en SNUSBOKS av alle ting?

7263814[/snapback]

Støttes. Snus er ikke noe motiv, selv ikke i den villeste manns fantasi. Bildet i seg selv var og ganske kjedelig og virket som du bare la den fra deg og tok bilde, at det ikke var gjennomtenkt oppsetning. Så sånn er det.

Lenke til kommentar

At snus ikke er noe motiv er din mening, personlig synes eg at det er et fint motiv, men det har sikkert noe med at jeg snuser.

 

Nå er ikke jeg noen proff fotograf, ganske ny på den fronten, fikk kamera etter sommeren. Jeg kan si deg det at bilde var ikke helt ugjennomtenkt som du sikkert tror. Ka med å komme med noe konstruktivt tilbakemelding neste gang? Istede for å kommentere hva du synes er et dårlig motiv? Men smaken er som baken...

Lenke til kommentar
No i disse dager hvor snus har fått veldig negativ fokus

Påtide å forby dette svineriet...

 

Men tilbake til bildet.

Ganske kjedelig og tilsynelatende lite gjennomtenkt. Blant annet pågrunn av den krøllete duken. Horisontalen er litt skjev ut?

 

Om en snuseske er ett fint motiv eller ikke kommer an på hvordan den er fremstilt, og i dette tilfellet vil jeg si at du ikke lykkes. En snuseske stilt opp mot ett telys blir rett og slett for kjedelig. Det hvite øverst til venstre forstyrrer.

 

Men greit forsøk, bedre lykke neste gang.

 

:)

Lenke til kommentar
Tok et bilde som eg hadde lyst å dele med dere.

 

D70s

Lukkertid: 1/10s

Blender: F4,5

Brennvidde: 70mm

ISO-200

 

No i disse dager hvor snus har fått veldig negativ fokus  :no:

7263806[/snapback]

 

Bildet er forsåvidt bra. Rotet komposisjon og liten dybdeskarphet. Det interesanne er sirkler og ovaler. Stilleben er vanskelig. Eksprimenter mer med motivet.

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf, den var ikke dum! Takker for inspirasjon!

 

Takker for kritikk folkens, skal prøve å ta det til meg, og prøve å få tatt et bedre bilde nestegang.

 

licnep, hva mener du med stilleben? Litt svakt ordforlhold på meg der... :whistle:

7278858[/snapback]

 

Slikt som kunstnere maler; flasker, epler, ting og tang satt i sammen til en komposisjon etter masse kunst-regler, som gylne snitt, fargekomp osv . :)

Endret av licnep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...