Gå til innhold

Hvilke operatører tilbyr maks-beløp på abonnent?


Anbefalte innlegg

Jepps..

 

Lurer rett og slett på hvilke operatører som lar deg sette en grense på hvor mye som kan ringes for hver mnd dersom man har vanlig abonnent.

 

Har lest igjennom sidene til alle "de største", men finner ikke noe info om dette. Kunne selvfølgelig ringt kundeservice men, på en lørdag kl. 3? tror ikke det er beste tiden å ringe på med mindre man vil sitte timesvis i tlf-kø..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet i hvert fall at Telenor ikke har det. Tror ikke Netcom har noe annet enn Hint heller.

 

Men de har jo djuice control og Youngtalk for de som krever ekstra kontroll.

 

De har imidlertid noen grenser dersom du bruker den veldig mye, og det tror har noe med at du kun er kredittvurdert til et visst beløp. En snakket veldig lenge på en dag ble jeg oppringt av Chess og de lurte på om alt var i orden, og ba meg sette inn 1000 kroner i forskudsbetaling fordi jeg hadde brukt uvanlig mye.

Lenke til kommentar

NetCom har MyTalk som gir deg 450 kr å ringe for per måned, hvis man studerer det nøye og regner litt på det er det ikke så dårlig som det kan se ut ved første øyekast..

 

EDIT: Sorry NetCom MyTalk har ikke noe pristak..

 

"Forbruk utover det forhåndsbetalte beløpet, faktureres etterskuddsvis i henhold til NetComs til enhver tid gjeldende prisliste for MyTalk." - NetCom: https://netcom.no/privat/abonnement/mytalk.html?fane=fakta

 

Dette er jo nesten minimumsfakturering, forskjellen er at pengene (max 2700kr) følger med til neste måned..

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg bruker talkmore. Der lader du opp på nettet via kredittkortet ditt. Og når du har brukt opp det du har budsjettert - så er det stopp. Når du eventuelt skulle få bedre råd, kan du aktivere autopåfyll.. Og sette grensen der for hvor mye som skal fylles på av gangen. Velger du 300 vil du da få en melding for hver gang du autopåfylles. Så har du kontroll..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...